Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, måtte i butikken!!! Men nå er kvelden reddet :-DHaha! Håper du har det i skapet
Spiser ikke det til vanlig lissom, men bare helt sånn plutselig tenkte jeg bare MMM, rosinerÅ fy! det får jeg ikke ned! Hehe
Jeg får så ille sure oppstøt av klementiner jeg :-( Men enig i at det er godt ;-)Her er det klementiner. Pleier å være streng med meg selv og ikke kjøpe klementiner før desember, men et sterkt gravid ønske gjorde at jeg ikke bryr meg om å holde meg i år hehe. Bare måtte ha
Jeg får så ille sure oppstøt av klementiner jeg :-( Men enig i at det er godt ;-)
Jeg og! Og av appelsiner, og du kan jo gjette hva som frister mest i disse dager?! Friske sitrusfrukter! :-/Jeg får så ille sure oppstøt av klementiner jeg :-( Men enig i at det er godt ;-)
Jeg må også ha det. Spiser sikkert 4-5 stk om dagen. Haha.. Stakkars lille jenten, må bli litt sur der hun liggerHer er det klementiner. Pleier å være streng med meg selv og ikke kjøpe klementiner før desember, men et sterkt gravid ønske gjorde at jeg ikke bryr meg om å holde meg i år hehe. Bare måtte ha
Jeg må også ha det. Spiser sikkert 4-5 stk om dagen. Haha.. Stakkars lille jenten, må bli litt sur der hun ligger
Haha.. Men det er jo så godt! Hadde det ikke vært for at jeg spiste annen mat så hadde jeg sikkert vært oppi det antallet jeg også!Bare 4-5 hehe. Går nok minst 10 her. Om ikke 15. Eller har roa meg litt nå i forhold til første dagene jeg startet. Men er nok rundt 10 per dag enda.
Haha.. Men det er jo så godt! Hadde det ikke vært for at jeg spiste annen mat så hadde jeg sikkert vært oppi det antallet jeg også!
Jeg har funnet ut at yoghurt gjør underverker. Enkelt å spise og lett å få ned Ellers så knaksker jeg gulrøtter og kjeks. Haha.. Må spise så ofte, hvis ikke blir jeg skikkelig kvalm!Akkurat, det er super godt :-D men ja. Det er nok lurt å spise annen mat og. Jeg er nok litt for dårlig til det for tiden. Har ikke matlyst for øyeblikket. Går litt opp og ned den der matlysten, men akkurat nå så er det ingenting som frister. Er ofte i kjøleskapet, men kommer oftest tomhendt ut igjen :-/
Jeg har funnet ut at yoghurt gjør underverker. Enkelt å spise og lett å få ned Ellers så knaksker jeg gulrøtter og kjeks. Haha.. Må spise så ofte, hvis ikke blir jeg skikkelig kvalm!
En periode matlysten min var dårlig pg jeg elsket klementiner spiste jeg mye brød og ost med klementin (eller epleskiver) på.. ble ekstra saftig og veldig godt!Enig yoghurt er lett og greit. Har hatt en del av dei når matlysten er på sitt verste. For dei er det rimelig lett å få ned nesten uansett hvor lite mat frister. Akkurat som klementinene. Tror jeg er forelsket i klementiner, men det er jeg hvert år i desember. Har bare tillatt meg å starte tidligere i år på grunn av gravid lystene