Må ha nye klær!!

Spirity

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Septemberlykke 2015
Ja da er det liten tvil lenger, jeg er iallefall gravid!! Ingen av buskene mine passer lenger og jeg er i uke 6 (tror jeg , ikke 100% bekreftet ennå)! Jeg tror jeg må på mammabuske shopping i dag for de buksene jeg har på meg nå er så stramme at jeg såvidt klarer å puste:-/ Andre som merker så stor forskjell ennå? Sist gang måtte jeg over i mammabusker i uke 5(!!) så dette tyder jo på at jeg kommer til å bli like svær som sist gang:-o hjelpes!!

Jeg kjøpte mammabukse i uke 10 i forrige svangerskap. Kjøpte en i går, 8+6 i dag ;)

Har brukt mammabukser siden uke 5, har vært så oppblåst!!

Jeg tok på meg i går, men må ut og kjøpe nye, litt mindre :p nå går det i joggebukser :)

Jeg tok på meg normal buske i dag og når jeg kom på jobben trodde jeg at jeg skulle krepere!! Så nå ble det nødløsning med strikk-i-bukse trisket:-P Etter jeg har hentet lillegull i bhg skal vi rett ut på mammabuske shopping!

Last edited:
Jeg får heller ikke på meg buksene mine lengre. Har gått for løsningen med strikk en stund nå, men det fungerer heller dårlig. Tenker å sende mannen på loftet på leting etter mammaklær når ungene har sovnet i kveld. Tør ikke handle mammabukser, er så redd for å møte kjente i butikkene.

Har gått med mammabukse siden 6+ ett eller annet. Gjorde så vondt med vanlige bukser

Salg på en del mammaklær på hm.com nå. ;-) var innom og bestilte meg litt nytt i dag. Litt utplukket i str da, men..

Back
Topp