Må ha?? Mat.

nysmurf

Flørter med forumet
Er det noen som har begynt å få lyster på noe?? Noe dere må ha?? Selv har jeg ikke noe enda. Hadde ikke noe i forrige svangerskap heller. Men husker makrell i tomat smakte ille godt, men var ikke sånn att jeg måtte ha det eller så klikker det liksom.

Hehe...ikke foreløpig, men det kommer kanskje? :P Første gang jeg er gravid og..så har ingenting å sammenligne med..men jeg går og gleder meg til hvert måltid..skikkelig lysten på mat om dagen :D

Ingenting enda her.
Hadde ikke noe sist heller. Da klarte jeg knapt å spise, uavhengig om jeg var kvalm eller ikke! Det var slitsomt. Er glad for at jeg i det hele tatt har matlyst denne gangen, og håper det fortsetter :)

Er foreløpig ingenting jeg "må ha", men jeg har funnet ut at makrell i tomat orker jeg ikke lengre tanken på. Åpnet kjøleskapet på jobb i går, og der var det en åpnet boks.. Måtte holde meg for nesen for ikke å kaste opp. 

Ingenting ennå heldigvis :) Er i bunn og grunn ganske slitsomt når den mat trangen kommer.... Under begge mine forrige svangerskap var jeg helt avhengig av knuste isbiter i et glass som jeg kunne spise med skje :) Hehe, stod på kjøkkenet flere ganger daglig med isbiter i pose og en hammer. Slo så jeg var gal for å få de knust nok... Helt vanvittig hva man er villig til å gjøre når trangen til noe melder seg... Haha

Haha synes jeg ser det for meg..en gravid og sliten kvinne står og hamrer for harde livet isbiter i pose, før hun setter seg fornøyd ned og spiser :p hihi..men skal ikke si noe,kanskje jeg og får noen rare ring jeg blir hekta på :P

Hehe, ja:) tror nok jeg hadde fått med en god latter om jeg hadde sett noen andre som gjorde det, men når du står oppi det selv, så mister du alle hemninger:( Hehe... Hadde også enkelte ting som jeg bare måtte i forhold til lukt også... Elsket lukten av overoppvamret bil, så om sommeren gikk jeg ut i bilen og starten den, kun for å få kjenne lukten før jeg skrudde av og gikk inn igjen:( elsket også lukten av bossfyllingen som ligger et stykke fra her vi bor... Skikkelig ekkelt å tenke på nå:(:( utrolig hvor mye rart som skjer med kroppen vår under svangerskapet ... Utrolig fasinerende :)

Ingen MÅ HA mat, her er det må IKKE ha.. Spiser kun for å ikke bli altfor kvalm, men det er ikke noe som frister, kunn salt mat.. Søtt brekker jeg meg av.. Håper ikke dette skal vare så altfor lenge! :(

Back
Topp