Må ha, bare må ha

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
TOPPRIS og et glass MELK

Må ha en toppris hver dag nesten... Med småen hadde jeg dilla på frukt i perioder, og la på meg 18 kilo... Så hvis det forsetter slik blir jeg stor og god utover vinteren ja...... [:D][8D]

Kos deg videre med topprisen du;)
Desuten så er en toppris om dagen (nesten) ikke det værste å ha dilla på..
er nesten litt misunnelig jeg - skulle gjerne hatt noe jeg også Måtte ha, hadde sett frem til det og be typen dra å kjøpe midt på natta om det var tomt *sukk*

Blir nesten litt bekymra her, jeg har ikke dilla på noe?:o Det hender jo av og til at jeg bare MÅÅ ha pizza fra peppes eller maiskolber elns, men det er som regel på natta når ALT er stengt:p Men så har jeg ikke hatt matlyst heller, så kanskje det endrer seg nå når jeg har fått matlysten tilbake;P

samme her :P
Åsså e æ blitt litt små hækta på sitron som man kainn drekk :P
Jammi :D

ORIGINAL: Natepia

samme her :P
Åsså e æ blitt litt små hækta på sitron som man kainn drekk :P
Jammi :D

Sitron du... hhhmmm[:D][;)]

jeg har fått dilla på cola :( all drikke må være iskaldt ellers går det ikke. Vanne i fra springen er ikke kaldt nokk, det må stå i kjøleskapet noen timer først. Men har en mann som drikker det opp, han sier, "hallo, det er masse mer vann i springen". Det han ikke skjønner er at jeg ikke klarer å drikke det.
Så her i huset krangler vi om vannet, jeg må bare le hihi....[;)] godt det ikke er værre sier nå bare jeg. Men veeeeldig irriterende...

Har ikke noe jeg har dilla på jeg enda faktisk. Før jeg ble gravid var jeg avhengig av pepsi max. Nå klarer jeg ikke smaken på det. Ananasbrus som er den beste drikken jeg vet nå[:)]

Jeg har spist noen kg med epler nå i det siste. Euroshopper eplene er sykt gode. JEg er egentlig ikke noe eplefan ellers og velger heller annen frukt, men epler er tingen. Var det siste også, men da var det granny smith som gjaldt.
Ellers er gulrøtter en god nr 2.

Back
Topp