Må ha bare mååå ha!!

Sjokkis!! Prøver å begrense det da :p Sist hadde jeg dilla på friske ting, frukt, appelsiner, epler, gulrøtter osv!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde veldig dilla på rosenkål og vanilje is når jeg var gravid med sønnen min. ( ikke sammen da :p ) Nå har jeg ikke fått dilla på noe enda :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har fått dilla på vann med sitron, og sunn mat! Jeg håper det fortsetter ut svangerskapet. I dag bare MÅTTE jeg ha stekt laks med stekte grønnsaker og soyasaus og Tabasco :P
Forrige gang spiste jeg junk til den store gullmedaljen og la på meg 25 kg.

Kinamat ! Jeg bare må ha kinamat. Men det er ingen kinaresturant i umiddelbar nærhet :( men idag skal jeg ha det. Ikke fått i meg noe særlig mat eller drikke idag pga formen er på bunn.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Hehe så artig at vi har sååå ulik "hva vi må ha"! :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg synes at sjokolade har blitt litt ekkelt. Veldig glad i det før, men frister ikke nå. Men greit nok det.
Men har dilla på salte ting spesielt potetskruer. Og knekkebrød med og agurk er plutselig blitt herremåltid haha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke fått noe jeg måå ha enda, men forrige svangerskap KNASKET jeg isbiter flere ganger om dagen, og spiste korni flatbrød hver dag. Hadde flatbrød overalt, soverommet, veska, bilen.. Mannen ble nesten gal av knaselyden når jeg tygde isbiter, så på slutten måtte jeg gå i et annet rom når jeg skulle spise isbiter :p

Utom det hadde jeg ekstra lysst på eplemost, surt godteri og hockeypulver. Begynte å grine da jeg ikke fant eplemost i kjøleskapet. Mannen var borte, og kjørte 1 time (frivillig, faktisk! Hva gjør ikke mannen for sin gråtende og fortvilte kone:p ) for å komme eneste ærende til meg med eplemost og surt smågodt fra bensinstasjonen sent på kvelden :p haha...

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Back
Topp