Må ha bare mååå ha!!

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
Får dere sånn "bare må ha det akkurat nå med en gang" ?
Nå får eg nesten litt panikk følelse for at vi ikke har cornflakes!!!
Sist graviditet eg ha grandiosa... så mannen måtte reise å kjøpe. Og den fikk bare stå i oven litt for eg var seriøst helt ødelagt :-p skjedde helsigvis bare en gang ;-) (og den smaka ikke slik eg hadde i tankene)
Ringte mamma de bor 50 m unna..og ho skulle på butikken så da skulle ho ordne cornflakes.. herregud trur eg dør! Må ha nå!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hahaha!! Forrige gang var jeg avhengig av saltsild! Har ikke kjent det suget enda:) stakkars mannen måtte kjøre området rundt for å finne bensinstasjon som hadde der!!

Hehe mennen må igjennom litt :-p
Herregud nå kom eg til å tenke på de søtsilda som ikke fins mer! :-O
Og jogger..de joggeskoa..de har de ikke her! :-(
Og snart kommer nektariner..de er iallfall sunne :-p haha

Har ingenting jeg må ha egentlig, men et par ting jeg absolutt ikke vil ha. Mye som smaker annerledes synes jeg. F eks kaffe... :-/

Ja kaffi samme her! Drikker lite men nå drikker eg ikke :-p smaker dritt!

Den cornflakes var god.. nå litt vondt i magen :-p Men smaka som eg trodde. Har ikke eti det på flere år :-p hehe

Har ingen må ha enda, annet en at jeg har lyst på mat hele tiden :p og så klarer jeg nesten ikke å drikke brus lengere, er bare ikke noe godt, å før drakk jeg myye brus, men det er jo bare positivt ;)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Av alle ting var jeg avhengig av jordbær og Hansa 0% sist... godt det da om sommeren.. men spesielt mye alkoholfritt øl gir jo en del kalorier..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ser det er litt ulike diller her :) Jeg har ingen egentlige diller, men drikker mye mer melk enn vanlig, og synes appelsiner er nyyydelige :rolleyes: Det eneste jeg kommer på som jeg har mindre lyst på er kaffe, og det er jo greit. Tar likevel en kopp en sjelden gang.

I mitt første svangerskap slet jeg veldig med lukter, spesielt kaffe (som da luktet helt annerledes enn kaffe vanligvis gjør). Det var veldig vanskelig å bli kvalm av kaffelukt, for det er så vanskelig å unngå lukta av kaffe.

Salmiakkdrops eller heksehyl og appelsiner er favoritter i tillegg til frukt og iskaldt vann

Jeg må bare ha et glass eller en boks med cola hver dag... Ikke det sunneste men...
Sist var jeg avhengig av alkoholfri cider og mozell. Og med første barnet var det cornflakes med
Sjokomelk... Haha!!

Salmiakkdrops eller heksehyl og appelsiner er favoritter i tillegg til frukt og iskaldt vann

Det var jo ikke galt da, frukt å iskaldt vann mener jeg ;)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Fikk dilla på vørterøl og lakrisisabella sist. Jeg drakk 1 vørterøl hver kveld de siste 3 ukene meed lillemann i magen og jeg spøker med at det var derfor han verda 4 kg

Sent from my iPad using BV Forum

Ingenting ennå. Men første svangerskap hadde jeg dilla på svidd grillmat, og min kjære stod ute og grilla i regn stakars..:D
Med andremann var det store sommerfugler fra Haribo, som dessverre bare fantes 2 timer herfra.. :cool:

Kiwi og melk haha! :P ikke i kombinasjon altså :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, jeg kjenner noen ganger at jeg får akutt lyst på iskaffe, kaffe latte eller kaffe Mocca men det kan være veldig vanskelig å få tak i på natta. Så det blir da byttet ut med melon, frossen drue eller iskrem. :)

Appelsiner er nydelig nå så de eter eg og en del av, ellers stoppa det på cornflakes nå ;-)

Merker dere dette hele tida eller er det mer intenst andre ganger?
Her er det viss eg e ligg uggen og rar i kroppen mest ;-)

Jeg har fått helt dilla på pommes frites med salt, som plaster på såret for at jeg ikke får spist mørpølse :p

Salte lakris hjul (husker ikke hva dem heter) og appelsinjuice.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp