Må fortelle på jobb

Jeg fortalte det til en kollega også, godt å ha noen som vet som man kan støtte seg på. Hadde vært enkelte å fortelle alle på jobb det, men synes det egentlig er for tidlig. Mulig jeg gjør det når jeg passerer 8 uker. Men når jeg kommer tilbake fra ferie så er jeg 13-14 uker på veg :angelic:
 
Jeg snakka med sjefen i dag. Men det er ikke aktuelt med omplassering før i uke 12. Hvordan var det sist for deg?

Jeg må også gå over til 5 dagvakter i uken istedenfor medleverturnus. Nå jobber jeg to døgn og har fri i 7. Så denne endringen ser jeg veldig mørkt på. Jeg har lang reisevei, 1,5 time en vei også så det blir stress.
Legen min skrev erklæring allerede da jeg var 4+5 eller noe. Vet ikke hvordan det er hos deg, men vi må noen ganger legge pasienten i bakken, eller føre de på rom. Så det kan bli ganske heftig. Sist hadde vi en forholdsvis rolig avdeling, da gikk jeg over til dag/aften slik at jeg ikke hadde alene ansvar på natt. Da kunne jeg jobbe på hele avdelingen, gikk bare ikke inn i situasjoner der det kunne bli utagering. Nå er det ofte utagering i fellesarealene og man må kunne gripe inn i situasjoner. Så kan ikke være på den avdelingen i det hele tatt. Blir nok å gå inn i dag/aften turnus. Har ikke sagt noe til sjefen enda :dead:
 
Jeg fortalte det til jobben med en gang. Ettersom masse gikk galt sist. Og da ble jeg sykmeldt støtt og stadig. Sjefen gratulerte meg masse. Og alle på jobb ble glade. Vi er en liten gjeng. Nå koser jeg meg på jobb. Trenger jeg litt pause. Så er det helt ok. Jeg er jo gravid. Og det tar de hensyn til.
 
Back
Topp