Må forlate dere

Så trist å lese, eg føler verkeleg med deg :Heartred
Bra at du har god støtte i sambuar, det er gull å kunne stå godt saman når vonde ting skjer :love7
 
Så trist!
Høres ut som du har en god og støttende samboer.
Etter 4 SA/MA før vår førstefødte, så kan jeg bare føle med deg, og si at det er en grusom tid der man må tillate seg å sørge akkurat så lenge som trengs. Jeg ba én av gangene om 2 uker sykemelding etter utskrapning.

Vi kom styrket sammen ut på andre siden av alt det vonde, men jeg kan knapt forstå jeg overlevde. Vi kvinner er utrolig sterke vesen som går igjennom dette. Og så tør å prøve igjen! Guri.

styrke fra meg til deg ❤️
 
Veit akkurat hvordan det er ❤️ Trist å lese… Min missed abortion ble oppdaget når jeg skulle vært 12+1, men fosteret var dødt i uke 7. Siden det ble oppdaget etter uke 9 måtte jeg ta pillene på sykehuset. Lykke til og lykke til videre med prøvingen ❤️
Takk:Heartblue
 
Det er godt og lurt å ha kjæreste/en venn e.l. tilstede som støtte og i tilfelle du skulle besvime e.l. Så skal du vel ligge nede en time etter at du har tatt pillene oppi der. Lurt å ta smertestillende på forhånd. Husker liksom ikke helt, men du merker vel når du skal på do. Så har du sikkert fått restriksjoner fra sykehuset. Håper dagen blir så god som mulig og at du kan kose deg med noe god trøstemat/snacks/film etc.❤️☺️ Lykke til❤️
Sykehuset sa at det var et krav å ha voksen, informert tilstede. Smertestillende på forhånd i massevis har jeg fått utdelt.
Takk :)
 
Styrkeklem ❤️❤️ Var gjennom det samme i februar ❤️

I mitt tilfelle var tablettene jeg fikk på sykehuset som skulle åpne livmoråpningen nok. Og morgenen etter hadde jeg en blødning hvor alt kom i en gush (Har født tidligere) Men siden SA jeg var igjennom før fødsel var en så utrolig annerledes opplevelse, smerter, tok tid og var som rier, trodde jeg ikke at det kunne være alt og gikk i gang med tablettkur.
Noe som gav meg en helg full av frustrasjon, følelser og diaré før jeg fikk komme inn til ul og det var tomt :bag:
Huff. Sykehuset sa at det godt kunne starte nå før søndag med tablettene, men at jeg skulle ta alt uansett. Så da er jeg bittelitt informert om at det kan skje.
 
Så trist!
Høres ut som du har en god og støttende samboer.
Etter 4 SA/MA før vår førstefødte, så kan jeg bare føle med deg, og si at det er en grusom tid der man må tillate seg å sørge akkurat så lenge som trengs. Jeg ba én av gangene om 2 uker sykemelding etter utskrapning.

Vi kom styrket sammen ut på andre siden av alt det vonde, men jeg kan knapt forstå jeg overlevde. Vi kvinner er utrolig sterke vesen som går igjennom dette. Og så tør å prøve igjen! Guri.

styrke fra meg til deg ❤️
Takk. Tenkte på etterpå nå hvordan det vil være å dra på jobb på mandag, men det får jeg bare ta den morgenen…
 
Min dårlige magefølelse hadde rett (uten at jeg kan forklare helt hvordan den hadde rett).
Var på tidlig ultralyd i dag og gynekologen kunne ikke finne hjertelyd og fosteret var «uklart i kantene». Ble henvist videre til sykehuset og de tok meg inn et kvarter senere. De sa det samme som gynekologen, så dette var en missed abortion. Tok første pille på sykehuset og har fått med en pakke med flere piller, smertestillende og kvalmedempende og skal ta det på søndag.

Har grått mine tårer og samboeren er heldigvis støttende og fin. Og lurte på når/om vi kunne bli gravide igjen. Og det sa de sykehuset at vi kunne prøve på så fort vi ville og var klare for det.

Lykke til videre alle dere andre:Heartblue
Jeg er så lei meg på dine vegner :(
Sender deg varme klemmer og tanker, dette er så tøft og hjerteskjærende!
Masse lykke til videre <3
 
Tenker på deg og håper det går så bra som det kan:Heartred
Takk:Heartblue I dag har det gått bedre enn fryktet, men tatt nest høyest dose med smertestillende jeg har fått utdelt og bare slappet av med reality i sofaen. Blør fortsatt en del, men det i seg selv går jo fint.
 
Hei igjen dere her. Tenkte jeg bare ville si ifra om at jeg tok coronavaksine (to doser) etter MA’en og er gravid igjen nå med termin i juni. Blir fulgt opp på sykehuset med UL annenhver uke og krysser det jeg har for at dette går veien!
 
Hei igjen dere her. Tenkte jeg bare ville si ifra om at jeg tok coronavaksine (to doser) etter MA’en og er gravid igjen nå med termin i juni. Blir fulgt opp på sykehuset med UL annenhver uke og krysser det jeg har for at dette går veien!

Så fantastisk, gratulerer! Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen. Godt å høre at du blir tett fulgt opp!❤️
 
Hei igjen dere her. Tenkte jeg bare ville si ifra om at jeg tok coronavaksine (to doser) etter MA’en og er gravid igjen nå med termin i juni. Blir fulgt opp på sykehuset med UL annenhver uke og krysser det jeg har for at dette går veien!

Gratulerer!!!
 
Hei igjen dere her. Tenkte jeg bare ville si ifra om at jeg tok coronavaksine (to doser) etter MA’en og er gravid igjen nå med termin i juni. Blir fulgt opp på sykehuset med UL annenhver uke og krysser det jeg har for at dette går veien!

Gratulerer :love017 krysser alt jeg har for at spiren sitter hele veien!
 
Back
Topp