Må forlate dere :,(

Schnuffy

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Da var den meste bedritne dagen i verden her....

Jeg var gravid for ett år siden men endte i abort i uke 18 da jeg hadde en infekjson i morkake. Jeg fødte en liten gutt og livet gikk videre...

I dag hadde jeg en liten blødning og fikk komme inn på ultralyd. Her fant de liv, men fosteret hadde ikke noen hjerne og er dermed ikke levedyktig utenfor livmor.. Så nå sitter vi her igjen slitne og triste. I morgen må jeg på sykehuset for å gjøre en juridisk vurdering av foster og i overimorgen må jeg fø ut den lille gutten... Spesialister sier at der ikke er noe feil med meg, jeg har rett og slett jævlig uflaks!

Neste gang jeg blir gravid vil jeg bli fulgt opp av spesialister slik at jeg slipper gå så langt (er 18 uker på fredag)...

Dere som er gravide må ikke bekymre dere, dette er svært svært uvanlig men sånn er livet.

Har vært veldig koselig å være en del av forumet og vil ønske alle dere andre lykke til! Aldri ta noe for gitt <3

♡♥♡ Sender mange klemmer, da jeg dessverre ikke kan finne ord. Håper dere tar godt vare på hverandre. .

Huff..!! Frysninger og tårer i øynene! Føler med dere! Mange klemmer herifra <3

Det er vanskelig å finne passende ord til et sånt innlegg. Så trist og urettferdig for dere! Håper det er siste gangen dere må gå igjennom noe sånt og at dere snart igjen får oppleve et svangerskap med en lykkelig avslutning. Mine tanker og lykkeønsker går til dere.

Kjempe trist å lese :( Har ikke ord ❤ Sender varme tanker og gode klemmer, og ønsker dere lykke til videre ❤❤❤

Huff, tror ikke jeg kan sette meg inn i hvordan det føles for dere, men fy så vondt!! :-( håper virkelig du slipper noe sånt igjen. Sender gode tanker!

Huff, ord blir fattige i en slik situasjon :(
Håper virkelig dere snart får en positiv opplevelse med det å gå gravid, og at dere får all den støtte og hjelp dere trenger.
Stor klem <3 <3

Gode varme klemmer til dere :love2

Stor stor stoor klem! Det der var ufattelig trist å lese:( Må dere ta godt vare på hverandre!

Ja, det er vanskelig å finne de riktige ordene i en sånn situasjon. Forferdelig trist å høre.
Ta vare på deg selv og hverandre. Lykke til hvis dere velger å prøve igjen :) Og pass på at du får god oppfølging da!
God klem :)

Dette var utrolig vondt å lese! :( Har ikke ord...

Jeg sender mange klemmer <3 <3 Ta godt vare på hverandre og lykke til videre. <3

Dette var veldig trist å lese. Håper det går bra med dere,og at dere tar vare på hverandre i en slik stund. Sender dere en varm klem. ❤️

Det var utrolig trist å lese. Livet kan være så ufattelig urettferdig.
Håper du har gode mennesker rundt deg som du kan snakke med.
Er du medlem på englesiden? Der er vi mange engleforeldre. Det har hjulpet meg veldig å snakke med andre i samme situasjon.

Ta godt vare på hverandre.
Styrkeklemmer fra meg.

Back
Topp