Må feites opp..

Huldermamma

Forelsket i forumet
i forrige svangerskap gikk jeg ned 10kg de første månedene på grunn av hypermesis.. nå er jeg gravid igjen med en bmi på 17,6.. hva skal jeg gjøre? Jeg må jo opp i vekt :sorry:
 
Drikk cola. Det har redda meg gjennom spyinga. Gått opp 10 kg på 23 uker. Tross daglig spy uke 7-17 og spy 1-3 dager i uka etter det.
 
Drikk cola. Det har redda meg gjennom spyinga. Gått opp 10 kg på 23 uker. Tross daglig spy uke 7-17 og spy 1-3 dager i uka etter det.
Takk men eneste jeg klarte drikke sist gang var veldig utvannet saft :( å det var ikke mye jeg fikk i meg heller
 
Er du dårlig denne gangen også? Hva med resept på ernæringsdrikk fra lege?
 
i forrige svangerskap gikk jeg ned 10kg de første månedene på grunn av hypermesis.. nå er jeg gravid igjen med en bmi på 17,6.. hva skal jeg gjøre? Jeg må jo opp i vekt :sorry:
Fikk du noe medisin sist? Jeg brukte zofran denne gang og det hjalp litt så jeg klarte og spise noe.
 
Når jeg sleit med å legge på meg (uten å være gravid) kjøpte jeg proteindrikker på apoteket. Hvis du kan få respet på det slik det nevnes ovenfor er det jo helt supert. Men prøvesmak de først, for de jeg drakk har en relativt emmen smak som jeg ikke kan se for meg er god for kvalme gravide...

Ellers snudde jeg om "den gang da" og har forblitt ved H-melk, seterrømme, smør med ekte smør, mye pasta, mye potet, fri flyt sjokolade og potetgull etc.... Har lagt på meg ca 2 stabile kilo med det, men hjelper kanskje ikke når du er kvalm.
 
Back
Topp