Må du ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg er veldig avhengig litt alene tid på kvelden. Og kan sitte oppe til 2.

Er du avhengig av det ? Eller går du å legger deg så fort barn eller mann har sovna ?

Og når legger du deg evt ?

Nei det må jeg ikke ha, iallfall ikke uten mannen. Alenetid for meg er når vi voksne er alene uten ungen, det vil jeg helst ha en time iallfall hver kveld.

Men etter at jeg ble gravid har jeg vært så trøtt at jeg fint kan legge meg rett etter at ungen har sovna :P

JAAAAA!!!

Jeg er nødt til å ha noen timer helt mutters alene ;-)
Legger meg bittelitt tidligere enn deg da, men den blir fort 01 :-o

Jeg trenger å sitte i sofaen og bare eksistere, men trenger ikke være uten mannen :) Blir gjerne sittende alt for seint oppe da :p

Haha ja ikke sant :P kommer ann på når ungen sovner da
Her sovner frøkna før 19,30 og storebror før 21 ;-) Helst en halvtime tidligere og ;-)
Men så legger vi hver vår unge hver kveld, og vi legger eldste og yngste annenhver dag. Så desidert mest tid de dagene jeg legger yngste da ;-)

Her sovner frøkna før 19,30 og storebror før 21 ;-) Helst en halvtime tidligere og ;-)
Men så legger vi hver vår unge hver kveld, og vi legger eldste og yngste annenhver dag. Så desidert mest tid de dagene jeg legger yngste da ;-)
Så bra :) her sovna ikke ungen før nærmere 23:30 i dag

MÅ ikke, men jeg syns det er deilig! Det viktigste er å slappe av i sofaen når barna er lagt, selv om min kjære er der også:)

Ja jeg er avhengig av å være helt alene litt for å fungere. Jeg er høysensitiv, og trenger å koble ut litt :-)

Akkurat slik er jeg også. Trives godt med å sitte med litt alenetid på kveld/natt. Mannen skjønner det ikke, men han får jo kommet seg på jobb og er litt i garasjen/boden osv mens jeg har ikke annen alenetid.
Er helt avhengig av det!

Akkurat slik er jeg også. Trives godt med å sitte med litt alenetid på kveld/natt. Mannen skjønner det ikke, men han får jo kommet seg på jobb og er litt i garasjen/boden osv mens jeg har ikke annen alenetid.
Er helt avhengig av det!
Godt det ikke bare er meg :P

Er ikke avhengig av det. Legger meg stort sett samtidig med eller før mannen.

Jeg er ikke så avhengig av alenetid men jeg må ha litt tid på kvelden før jeg/vi legger oss til å bare slappe helt av med litt strikking og en tvserie og kanskje litt god kveldsmat :)

Jeg er så absolutt avhengig av det!! Er alene med to barn, natta deres starter ca 20:30 og da blir jeg ofte sittende opp til både ett og to... Minst 12.. Dagen starter 05:45! Men utrolig hva kroppen blir vant til !

Mannen legger seg så sent. Jeg er i seng på rett side av midtnatt.

Noe voksentid må jeg ha, men ungene er stort sett i seng til 20-2030 så det får vi

Back
Topp