Må desverre forlate dere :,(

Uff, jeg har ingen erfaringer å dele med deg, men jeg vil bare sende deg en god klem. Forferdelig trist å lese. <3 Dette klarer du, tenker på deg. <3

Huff, så utrolig trist!Jeg har ingen erfaringer med dette, men sender gode tanker din vei :-)

Ønsker deg masse lykke til. Jeg ble igangsatt og fikk høre at hun bare kunne falle ut, men har var det som en vanlig fødsel. Likt som med storebror. Morkaka satt fast, på siste forsøk løsna den, og navlestrengen ble kuttet når hun kom ut. Hør med jordmor om hun vil at dere skal se eller ikke. Du velger selv, men fint å høre med noen som har sett først. Vet noen lar jordmor ta bilder og heller velge å se på dem senere. Var merkelig nok rolig på forhånd jeg også, men sjokket kom etterpå. Alt var så uvirkelig der og da. Nå er det forskjell på uke 15 og 21, men det var mine erfaringer. Tenker på deg!

Å nei, så utrolig trist! :( Sender deg varme tanker og klemmer, -og håper dere tar godt vare på hverandre nå! *klem*

Så ufattelig trist :( Ønsker deg alt godt og sender masse store gode klemmer <3
Har ingen erfaringer å dele når det kommer til så tidlig fødsel, men jeg tror jeg ville ha sett ja. Tror jeg ville angret om jeg ikke så.

Kor trasig... Har ikke ord, håpe du har god støtte i familie og venner. Mange klemmer herfra <3

Uff, detta Va trist . Sender deg mangen gode klemmer !!

Så ufattelig trist å høre...
Jeg tror nok at dine instinkter setter inn når du kommer så langt.
Og jeg tror nok det aldri vil bli som du tenker og frykter, men uansett tungt...klem <3

Huff så forferdelig trist å lese. Masse lykke til videre.

Hei, hvordan gikk det med deg?
Jeg fikk samme triste beskjed på ordinær ultralyd i dag... Skulle vært 20+5, men dødt foster, målt til ca 13+3. Har ikke vært på langt nær så dårlig som forrige svangerskap og ikke kjent spark, men har forsøkt å berolige meg selv med at alt var bra på ultralyd i uke 12. Da fikk jeg også beskjed om at morkaka lå foran, så kunne ta lenger tid får jeg kjente spark. Har vært veldig urolig siste uken da jeg ikke har vært kvalm, ikke kjent spark og heller ikke fått mage, samt hadde litt blødninger siste uken. Fikk mine verste mistanker bekreftet i dag.
Skal inn på torsdag for å få tabletter for å få det ut, gruer meg... Har fått cytotec etter en MA før (uke 11, men hadde vært dødt lenge). Husker det som veldig smertefullt. Da var jeg hjemme, nå skal jeg inn på sykehuset så forhåpentligvis bedre smertebehandling. Men uff, som jeg gruer meg. Var jo liksom halvveis nå og selv om dette ikke var planlagt, hadde vi virkelig begynt å glede oss til et sett til med tassende barneføtter i huset....

Så leit å høre. Sender deg en stor klem!

Hei!

Til tross av omstendihetene har vi det veldig bra. Opplevelsen på sykehuset var veldig positiv. Jeg tok det hele med en teskjed humor (rart hvordan man oppfører seg i sorg). Jeg ønsket ikke noe smertestillende, ville heller kjenne hvordan kroppen ordnet opp. Ut kom en liten gutt som vi bestemte oss for å se på. Har ikke angret på det i det hele tatt.

Har enda ikke fått mensen, men virker som jeg har hatt eggløsning og vi har prøvd litt på nytt til tross for at jeg tenkte at jeg skulle vente til første mens. Vi får se om vi har lykkets :D

Utrolig trist å høre at det samme skjedde deg Bkno04714552. Håper du har god støtte rundt deg. Kanskje vi sees i november forumet etterhvert? Gikk det bra? i hvertfall så sender jeg maaange klemmer til deg og alle andre her inne <3

Fint å høre fra deg igjen. Ønsker dere masse lykke til vidare og håper dere lykkes snart igjen :)

Godt at det går bra med deg omstendighetene til tross :) Masse lykke til videre i prøvningen :)

Back
Topp