Må desverre forlate dere :,(

Schnuffy

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hei alle fine gravide her inne.

Har som dere kanskje fått med dere hatt ett slitsomt svangerskap med mye blødninger. Har vært på utallige ULer hvor de har konstatert at alt sto bra til med lille baby.

Da jeg for noen uker siden ikke fant hjertelyd med doppler ble jeg bekymret, men tenkte at jeg ikke fant den siden morkaken lå framfor. Dro til jordmor kontroll i dag hvor jordmoren heller ikke fant hjertelyden. Hun henviste meg til fødeavdelingen med en gang for å få sjekket at alt sto bra til.

Vel på fødeavdelingen fant de heller ikke noe hjertelyd og ved UL kunne de konstatere at fosteret døde i uke 15.

Ufattelig trist.

Skal og ta tabletter i morgen for å "føde" ut det lille. Gruer meg da jeg har litt panikk for å se fosteret men ellers så tenker jeg at vi bare får prøve igen når den tid kommer. Får bare prøve å tenke positivt.

Ønsker dere alle her inne lykke til. Håper alle får en nydelig velskapt baby! Jeg kommer tilbake sterkere etter hvert :)

Så ufattelig leit. Har mistet i uke 12 og 21. For meg var det skremmende å skulle se jenta mi, mmen angrer ikke, men hun døde dagen før fødsel og var jo endel større, men har aldri angret på det.

Jeg tok det tungt når jeg mistet i uke 12 og var knust når jeg mistet i uke 21. Sorgen og savnet er stort og man opplever en lengsel mot alt som skulle ha vært. Håper du har mange rundt deg som tar god vare på deg og opplever god støtte på sykehuset. Sender deg en kjempestor klem!

Stor kram till dig, och alla goda, varmaste tankar!<3

Nei, så triste nyheter :( Er så lei meg på dine vegne... Håper det går greit i morgen, og at du har folk rundt deg i denne tiden.. Ønsker deg masse lykke til videre, og håper det sitter en ny spire når tiden er rede for det <3 Sender mange gode klemmer din vei<3

<3 Utrolig trist ;( Sender deg gode klemmer <3

Tenker på dere! Må være fryktelig vanskelig å oppleve noe sånt! Håper dere får mye hjelp framover og at det klaffer raskt med ny spire.

Hjelpes, så ufattelig trist!! :( sender deg en ordentlig klem, og håper alt går på skinner neste svangerskap!

Forferdelig trist, håper de har god støtte i kverandre og dei som er rundt dere.. Håper at dere lykkes snart igjen!

:( Så forferdelig triste nyheter :( Ta vare på deg selv, og hverandre! Stor klem <3

Ufattelig trist å lese, håper du har gode folk rundt deg i den tunge tiden.
Jeg mistet selv i uke 18 for for noen måneder siden og fosteret hadde vært død i to uker jeg fikk beskjed om å ikke se siden det hadde lagt i magen så lenge, men hadde bestemt meg for å gjøre det likevel. Angrer ikke ett sekund på at jeg gjorde det. Selv om det var lite var det likevel så perfekt.

Masse lykke til. Stor klem fra meg

Det var kjempetriste nyheter:-( håper du har et godt nettverk rundt deg som kan hjelpe deg gjennom denne tunge tiden:-(

Ånei :( dette var trist :,( blir virkelig lei meg på dine vegne :( sender deg en stor klem <3 og ønsker deg masse lykke til i tiden framover <3

Hei alle fine gravide her inne.

Har som dere kanskje fått med dere hatt ett slitsomt svangerskap med mye blødninger. Har vært på utallige ULer hvor de har konstatert at alt sto bra til med lille baby.

Da jeg for noen uker siden ikke fant hjertelyd med doppler ble jeg bekymret, men tenkte at jeg ikke fant den siden morkaken lå framfor. Dro til jordmor kontroll i dag hvor jordmoren heller ikke fant hjertelyden. Hun henviste meg til fødeavdelingen med en gang for å få sjekket at alt sto bra til.

Vel på fødeavdelingen fant de heller ikke noe hjertelyd og ved UL kunne de konstatere at fosteret døde i uke 15.

Ufattelig trist.

Skal og ta tabletter i morgen for å "føde" ut det lille. Gruer meg da jeg har litt panikk for å se fosteret men ellers så tenker jeg at vi bare får prøve igen når den tid kommer. Får bare prøve å tenke positivt.

Ønsker dere alle her inne lykke til. Håper alle får en nydelig velskapt baby! Jeg kommer tilbake sterkere etter hvert :)
Uffameg, så trist :( Mange gode tanker sendes deg! Og masse lykke til! Du bestemmer selv om du vil se babyen din, du må gjøre som du selv orker. Vi er så forskjellige, noen orker ikke verken se, kjenne eller høre, mens andre vil holde, klemme, lukte og ta bilder av nurket.. Dette er det du som bestemmer. Du kan jo evt be mannen din ta bilder (om han orker) slik at du evt kan få se henne/han på bilde om du skulle angre deg i etterkant.

Tusen takk for alle fine kommentarer. Ligger nå her å venter på at smertene skal komme. Surrealistisk men foreløbig rart nok er jeg ved godt mot. Tuller mye for å holde hodet kallt. Har årets vakkreste mama pants på meg ;)

Har fortsatt angst for at det kommer en baby ut av meg med fostervann og at en navelstreng må klippes. Noen som kan fortelle meg om sine erfaringer med dette?

<3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp