må dessverre takke for meg...

frøken R-80

Drømmer om vårt første barn...
Ligger nå med kramper, og økende blødning...så da gikk det ikke vår vei denne gangen heller...utrolig frustrerende...sint og lei meg...mai er virkelig ikke min måned... Er i det minste glad for at det virker som at kroppen skal klare å ordne opp selv denne gangen, selv om det ikke har kommet ordentlig i gang enda...uff...gruer meg til natta...
Da håper jeg inderlig at jeg er den siste som takker for meg her inne på mai, og så håper jeg på en ny spire som skal sitte hele veien inn....alle gode ting må da være tre!!
Lykke til med mai babyene, dere er heldige!!

åå nei, så trist :( Vi er så mange nå, men husk- du er ikke alene:Heartpink Det er mange fantastiske mennesker her inne man kan snakke med, om man trenger det! Det er bare til å skrive til meg om du vil, har nettopp opplevd det samme selv :(
lykke til videre :Heartbigred

Nå som jeg tenkte det ikke kunne skje med flere :/ håper det går så greit som det kan og at det ikke er for tunge smerter. Mentalt er det fælt nok uansett. Ønsker deg alt god videre med prøvingen!

så trist! håper du slipper å vente for lenge på å komme videre,alle gode ting er 3.min 3 spire tror jeg på:)

Nei!! Skulle jo ikke gå sånn! :(
Håper smertene ikke er for store, du får heller kjøre på med både paracet og ibux... :(
Sender deg en klem, med ønske om at kroppen din klarer å løse dette fort, og at du kommer deg videre. Håper ny spire sitter fort og klorer seg fast. :) lykke til!

Huff det var trist lesing:( du må ta godt vare på deg selv nå. Prøv å ikke tenke på så mye nå, slappe av og håper du føler deg bedre snart. Tenker på deg!

Så ufattelig trist.. Ønsker deg lykke til videre med prøving! Håper vi ses på nytt terminforum veldig snart!!

Tusen takk for omtanken...stoppet opp i natt, så måtte på sykehuset å få cytotec....begynt å virke litt nå...smerte..kvalm...uff!!!
Men fantastisk gynekolog som ga meg henvisning til utredning pga to ma på rad!! Så da blir det blodprøver osv allerede 17.oktober... Hjelper på å vite at om der er noe galt med meg, så vil jeg få hjelp til å forhåpentligvis klare å beholde i neste svangerskap..

Tusen takk for omtanken...stoppet opp i natt, så måtte på sykehuset å få cytotec....begynt å virke litt nå...smerte..kvalm...uff!!!
Men fantastisk gynekolog som ga meg henvisning til utredning pga to ma på rad!! Så da blir det blodprøver osv allerede 17.oktober... Hjelper på å vite at om der er noe galt med meg, så vil jeg få hjelp til å forhåpentligvis klare å beholde i neste svangerskap..
Kjempefint at du får ekstra oppfølging allerede nå! :) da går det nok veien neste gang.

Det er så trist, så trist!! :( Men det gleder meg at du har funnet en fin gyn som passer på deg!!

Så ufattelig trist.. Ønsker deg lykke til videre med prøving! Håper vi ses på nytt terminforum veldig snart!!
Lykke til videre til deg også!! Håper også å treffes snart på terminforum!! Ta vare på deg selv og på hverandre!!!

åå nei, så trist :( Vi er så mange nå, men husk- du er ikke alene:Heartpink Det er mange fantastiske mennesker her inne man kan snakke med, om man trenger det! Det er bare til å skrive til meg om du vil, har nettopp opplevd det samme selv :(
lykke til videre :Heartbigred
Tusen takk for gode ord, Camilla!! Og veldig trist at du og har måttet gå gjennom det samme!! Akkurat nå er det det fysiske som tar opp all plass...men tar kontakt om behovet kommer etterhvert som den psykiske biten tar over...husker fra sist at det og miste er en ensom sorg.... Lykke til videre til deg og!! Håper vi sees på et terminforum snart igjen!!

Back
Topp