Må dele

Maanestråle

Gift med forumet
Jeg bare må dele gleden min i dag med dere.

For første gang...på et halvt år...

Jeg vet det er vanskelig for dere å tro, men jeg har hatt konstant hodepine i et halvt år. Hver time, hver dag.
Paralgin er det jeg lever på....

Men i dag så har jeg ikke kjent hodepinen! Ingen ting! Ikke trengt å ta smertestillende!!!
Føler meg nesten "fri"... tenk om det endelig er min tur å bli frisk? Sånn HELT frisk...? Tør ikke tenke det for høyt, nå bare nyter jeg en dag hittil uten smertestillende [:D][:D][:D]
Satser på at hodepinen kommer senere i kveld, men fytti så godt dette er!!!

Vet dere sikkert tror jeg overdriver når jeg sier hver time, hver dag, men det har vært et sant helvete det siste halve året...

JIPPI for i dag [:D][:D][:D]

Åh herregud så deilig [:D][:D] Jeg vet AKKURAT hvor glad du er nå! Når jeg var 5 år fikk jeg påvist migrene (etter å ha falt av en hest og falt rett på hodet[&:]) og hadde vondt i hodet hver dag (ikke hele tiden) i ca 2,5 år..

Jeg kjenner jeg blir skikkkkelig glad på dine vegne[:D][:D] Nyyyyyyyyt dagen din!

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Åh herregud så deilig [:D][:D] Jeg vet AKKURAT hvor glad du er nå! Når jeg var 5 år fikk jeg påvist migrene (etter å ha falt av en hest og falt rett på hodet[&:]) og hadde vondt i hodet hver dag (ikke hele tiden) i ca 2,5 år..

Jeg kjenner jeg blir skikkkkelig glad på dine vegne[:D][:D] Nyyyyyyyyt dagen din!

Åh, da vet du jo akkurat hva jeg mener, denne hodepinen kom etter et fall på isen i fjor vinter...
Hvordan holder man ut i 2,5 år???
Håper denne dagen aldri tar slutt!!!

Så digg'a....-ha en fiiiinfin dag=)

ORIGINAL: Maanestråle

Åh, da vet du jo akkurat hva jeg mener, denne hodepinen kom etter et fall på isen i fjor vinter...

Er verre å slå hodet enn man tenker altså [&:] Jeg tror jeg etter hvert ikke visste om noe annet.. jeg var så liten når det skjedde så jeg husket nok ikke hvordan noe annet var..

Håper sammen med deg [:D][:D]

så deilig.. nyt dagen

ORIGINAL: Maanestråle

Er verre å slå hodet enn man tenker altså [&:] Jeg tror jeg etter hvert ikke visste om noe annet.. jeg var så liten når det skjedde så jeg husket nok ikke hvordan noe annet var..

Håper sammen med deg [:D][:D]

Man skal ikke le av de med hjelm... det er ingen spøk nei.

Denne dagen er med på å gi meg et håp...om ikke så stort ennå så... [:)]

Så utrolig deilig!!! Har jo vært mye frustrasjon rundt hodepinen din! Men det er flott å høre at den har latt deg være i dag! Kanskje det er det første steget for å forlate deg helt[:)][:)].

Gratulerer og håper den forblir borte! *bank i bordet*

Vet du hvorfor du har så mye vondt i hodet? Jeg har utrolig mye vondt i hodet, men vet ikke hva det kan komme av. Drikker vann, spiser jevnlig og alt det der [&o]

neselo, æ har bynt å gått t fysioterapeut me hodepina mi å han fant to småe muskla oppi hode som va steinhard så når han trykt hardt på dæm så fikk æ skikkelig hodepine åsså jo længer han trykt så forsvant den helt! Så kan hend at d e nå sånt t dæ å.. prøvd me vann,søvn å parcet men funka itj..

Maanestråle, NYT dagen! [:D]

Krysser fingrene for at smertene holder seg vekke [:)]

neselo: Kan det vera musklar som gjer at du har vondt i hode? Eg har hatt konstant vondt i hode i mange år, har fått beskjed om at det er musklane i nakken og ryggen som gjer det. Siste teorien til legen var at eg har for korte musklar i nakken. Har frå før fått konstatert at eg har det i begge lårene.

Så fantastisk!!! [:D]

Du må virkelig nyte denne dagen - håper det holder seg i maaaange dager[:)]

Back
Topp