Må bytte nick jeg.. Tidlig ul i dag.

Oy! Gratulerer! :D

Gratulerer, så kos! :)

Så gøy! Må jo bare spør! Har dere tvillinger i familien så det var en sjangs? Jeg trodde at det var tvillinger en periode men ingen i familien på noen sider så tror ikke det men var så utrolig dårlig denne gang. Får vel avkreftet den mistanken vil jeg tro på ul på mandag :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Wow så gøy!!!

Så gøy! Må jo bare spør! Har dere tvillinger i familien så det var en sjangs? Jeg trodde at det var tvillinger en periode men ingen i familien på noen sider så tror ikke det men var så utrolig dårlig denne gang. Får vel avkreftet den mistanken vil jeg tro på ul på mandag :-)

Ingen i min familie. Så er sjokkskada her :P
Men flere av fetterene til mannen min har tvillinger, så vet ikke. Disse er antagelig toegga, og da er det jo jeg som har sluppet to egg da. Haha

Så gøy. Lykketil og Gratulerer

Gratulerer!

Så gøy med en til som venter tvillinger!! Det gjør jeg også :) Og vi går fra to til fire barn :) gøy å ha noen i samme situasjon å "snakke" litt med:) mine er nok eneggede og ser ut til å være noe som kalles monotvillinger, men skal på sykehuset på mandag så da vet vi sikkert. Hvor langt er du på vei ? Gratulerer forresten !! :)

Så gøy med en til som venter tvillinger!! Det gjør jeg også :) Og vi går fra to til fire barn :) gøy å ha noen i samme situasjon å "snakke" litt med:) mine er nok eneggede og ser ut til å være noe som kalles monotvillinger, men skal på sykehuset på mandag så da vet vi sikkert. Hvor langt er du på vei ? Gratulerer forresten !! :)

Takk :) og gratulerer selv!
Hva er monotvillinger?
Våre ser ut til å ligge i hver sin fostersekk pluss en som er rundt dem begge (hvis jeg forstod det riktig?!) dermed trodde hun de var toeggede, men vet ikke sikkert.

Har en frafør, men dette med to i magen blir noe helt nytt! Har så mange spørsmål! Er anbefalt dose folat til vanlige gravide nok for de med tvillinger f.eks?
Håper vi skal på kontroll snart så jeg får svar på alt jeg lurer på. Legen sendte beskjed til sykehuset, som skal kontrollere oss og følge oss opp. Lurer på hvor ofte vi blir fulgt opp? Blandede følelser rundt et risikosvagnerskap, men det er jo stas og de er hjertelig velkomne! Og nå blir vi jo veldig innstilt på at vi vil ha dem begge to, og redd for at det skal gå galt med en eller begge.. Mer å bekymre seg for, men forsøker å tenke positivt :)
Hvordan tok dere det sånn med en gang? Hvor gammel er yngste deres?

Gratlere, så spennende

Back
Topp