Må bare ;)

MariaKA

Elsker forumet
jeg var jo i god gang med baking til treff hos Karmey i morgen - nå som vi må møtes på kafe i steden, så må jeg jo brife litt :

sjokoladehalvmåner med sjokoladesmørkrem:

Sjokolade og appelsinkjeks med appeslinsmørkrem:

Ja NÅ kan dere angre jenter ;) hahahaha. Blir nok populært på jobben til mannen dette ja =)

JEG MÅPER!!!!!! Men sjeg samtidig gjør dette på Karmey MARIA det der ser helt sinnsykt godt ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

Namnam!! Oppskrift?[:D] Jeg håper de angrer nå ja, for det der så skikkelig digg ut!

ORIGINAL: Superlilje

Namnam!! Oppskrift?[:D] Jeg håper de angrer nå ja, for det der så skikkelig digg ut!

Oppskrift kommer på bloggen etterhvert =)

ORIGINAL: MariaKA

ORIGINAL: Superlilje

Oppskrift kommer på bloggen etterhvert =)

Da får jeg følge med der[:)]

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

oppskrift:

http://kristinemariaalmas.wordpress.com/2011/02/02/oppskrift-sjokoladehalvmaner-med-sjokoladesm%C3%B8rkrem/

og

http://kristinemariaalmas.wordpress.com/2011/02/02/oppskrift-appelsin-og-sjokoladekjeks-med-appelsinsm%C3%B8rkrem/

*er kanskje på tide å komme seg ut av dette innlegget nå[8|]* Selvpining er vist tingen [8D]

å herreguuuuuuuuuud Maria! gjett hvem som sitter her og sikler foran skjermen her a...
nei og nei så DEILIGE de så ut!

haha , dere - dette er skikkelig enkelt altså , =) you can do it=)

Halloooooooooooo[:)] Vil du være vennen min, så kan jeg besøke deg[:D] *sikle sikle*

Back
Topp