Må bare vise..

Manne85

Elsker forumet
Den søte sparkedrakten jeg fikk i posten i dag=)

Gleder meg så masse til å få bruke den på den søte jenta mi[:)]

Har kjøpt den på www.laredoute.no

De har veldig masse søte og litt spesielle babyklær der..;)

Oii, den var utrolig søt! SKal gå inn på den linken og se om ikke jeg finner noe fint til gutten min jeg! [:D]

Ikke så farlig dyrt heller, ser jeg. Hmm, men er porto og frakt dyrt kanskje? Betalte du med kredittkort?

De har noen søte body lignende shortser som skal være ganske praktiske om sommeren.:

Jeg betalte frakt og ekspedisjonsavgift på 49,- Får regning i slutten av mnd, ganske greit i tilfelle noe ikke passer, da sender jeg det bare i retur..

ORIGINAL: Manne85

De har noen søte body lignende shortser som skal være ganske praktiske om sommeren.:

Jeg så dem ja, kjempefine! Hmm, må nesten vente til samboer kommer hjem. Har allerede handlet så mye jeg. Må høre med ham om han har lyst å betale hvis vi bestiller litt derfra [:D]

ORIGINAL: Manne85

Jeg betalte frakt og ekspedisjonsavgift på 49,- Får regning i slutten av mnd, ganske greit i tilfelle noe ikke passer, da sender jeg det bare i retur..

Var jo ikke farlig det heller. Tror det blir shopping på oss! [:D] Kjekt å ha noe som ikke alle har fra f.eks. H&M.

Syns og det er kjekkt å ha noe som ikke alle andre har..=)

Du får smiske litt med sambo,:)

Så søt da[:D]

Den var kjempe søt!!! [:D]

den var kjempe fin!!

hmmm får vel kansje ikke brukt den likevel da...[;)] edit: hihihi jeg surrer visst litt jeg, trodde det var du som hadde fått en gutt!! 

Back
Topp