Må bare vise dere også

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Se hva jeg har laget:

Litt stolt ja[;)]

helt nydelig bilder dite!! du er kjempeflink! skulle gjerne tatt sånne bilder selv altså....*misunnelig*[:)]

Å, så kuuult!! Wow, for noen nydelige bilder!![:D] Du er skikkelig god, altså!

ORIGINAL: Nusse76

Så utrolig fint....*grønnavmisunnelse*[:D] Hvordan har du fått til d?

Bruker picasa[:D] Satt ganske lenge før jeg klarte det, men med litt tålmodighet så ble resultatet bra syns jeg!! Er kjempe morsomt... og jeg bare elsker å ta bilder-drømmen min er å bli fotograf[;)]

ORIGINAL: dite

Så utrolig fint....*grønnavmisunnelse*[:D] Hvordan har du fått til d?

Bruker picasa[:D] Satt ganske lenge før jeg klarte det, men med litt tålmodighet så ble resultatet bra syns jeg!! Er kjempe morsomt... og jeg bare elsker å ta bilder-drømmen min er å bli fotograf[;)]

Så pussig...satt i stad å tenkte på hva jeg har lyst til å begynne med og da tenkte jeg på fotograf...[:D] Elise er skikkelig lei av at jeg drar meg meg kamera overalt og skal ta bilder hele tiden..hehe!!!

Kanskje vi kan starte fotostudio sammen[;)]
Ungene her er så vant til å bli tatt bilder av de, at de bryr seg ikke lenger. Det er da bildene blir bra syns jeg... de naturlige bildene som fanger øyebikket!!!
Har et helt utrolig flott bilde av Hedda som jeg tok i danmark i fjor. Det er helt klart min favoritt (skal få scannet det inn på dataen, så skal du få se)!!!

ååå så fine :-)

Back
Topp