Må bare utale meg!

LilleMirakel

Andre møte med forumet
Ut i fra hvor dømmende man er her inne, velger jeg å ikke være aktiv på en stund inne på forumet, men på pm :disgust

Krybbedød er Ikke en diagnose. Det er døden.

Forhåpninger betyr ikke annet enn at man håper at noe skal skje. Og du sier at du ikke håper at du skal bære baby i 9 mnd og få den.

Dine venninner ble tatt inn på kontroll når de blødde under graviditet. Så merklig at du kjenner så mange som har gjennomgått dette.

En gynokolog kan ikke ut i fra en tlf samtale fortelle deg at du er gravid.

Å ikke forhåpninger (håp som det egentlig heter) i din tilstand er IKKE normalt nei.

Lær deg norsk, legg opp og SPAR OSS!!! Du irriterer, provoserer og sårer på det sterkeste med løgnene dine. Oppsøk hjelp!

Hvorfor skal jeg gi opp?! På noe som er sannheten. Ikke min feil at folk dømmer meg etter hva jeg skriver. Vet at det er nok med troll her inne, MEN behøver ikke å dømme meg etter min historie og fordi jeg ikke svarte er jo fordi jeg mistet litt lysten på å være aktiv. Jeg er ikke sur eller frekk nå. Bare oppgitt !

Vet at folk her irriterer seg over disse trolla.. beste er bare å la de få være i fred og ikke irritere seg. hva er gøy med trolling hvis ingen bryr seg?

Hvorfor skal jeg gi opp?! På noe som er sannheten. Ikke min feil at folk dømmer meg etter hva jeg skriver. Vet at det er nok med troll her inne, MEN behøver ikke å dømme meg etter min historie og fordi jeg ikke svarte er jo fordi jeg mistet litt lysten på å være aktiv. Jeg er ikke sur eller frekk nå. Bare oppgitt !

Det er ikke bare LITT rart når sannheten ikke henger på greip! Skaff deg et liv, skaff deg hjelp, bare ikke lyv om krybbedød. Det finnes flere som faktisk har opplevd dette. At du i det hele tatt har hjerte til å holde på slik (Ja for dette er vel ikke første gangen? Vi kan vel snart telle et tosifret tall..).. Synes det rett og slett er forkastelig. Og FINT at du mister lysten på å være aktiv - da slipper vi å høre på tullet ditt.

Hvis du bare hadde forklart deg på en skikkelig måte, hatt litt mer detaljert og følelses relatert innlegg, så kanskje folk ikke ville trodd du var et troll...

Jeg stusser også litt på hvorfor du sier legene kalte det krybbedød, når babyen døde i mors liv.. Ville heller kald det det det er jeg da, eller noe slikt: "min lille engel kom stille til verden alt for tidlig"

Som alle de som faktisk har opplevd det skriver..

Si litt om deg selv, gi fler detaljer ang DIN historie, så kanskje du kan overbevise folk at du ikke er et troll....?

Husk at mange av de som er inne på bv har opplevd forferdelig ting, mistet, dødfødsler, prøvd i evigheter osv, Så det er ikke greit å drive å trolle med de...! Finn deg heller et annet forum da, som ikke inneholder fantastiske jenter som kjemper sin vei mot en liten skatt...! Her inne har du ikke noe å gjøre.. og om du føler du har det, finnes det hjelp å få der ute :)

Syntes det er skremmende at folk har så lite respekt for dem som faktisk har mistet sine barn til at man sitter inne på forum å lyver på denne måten.. Det kommer tydlig frem at utsagnene ikke bunner i fakta da alt er rimelig klønete beskrevet.. Har aldrig hørt om leger som kan fikse en morkake før ? Du skriver også at du aldrig har vært medlem i noe forum før men du kan alikevell alle forkortelsene som brukes i forum.. Du ble lynraskt oppdagd å du fortsetter alikevell med at du trenger pause fra forumet osv... Du har vært medlem i 10 dager....... Dersom du faktisk er en prøver så bør du heller fremstå som deg selv å ikke skrive ut alle slags usannheter for oppmerksomhet, da blir man fort upopulær.. Å lyve om ting som er andres største tragedier i livet er IKKE greit. Tror ikke det holder med en liten pause, du bør nokk ikke returnere.. Å dersom du ikke engang er prøver å bare gjør dette for morroskyld, så trenger du alvorligtalt hjelp...

Krybbedød er noe som kan skje i løpet av barnets 2 første leveår, ikke i magen.
Der tar du dessverre feil! :) :) Det heter krybbedød om babyen dør uventet i magen og! :) Hvis de ikke finner feil på morkake, foster, fostervann eller navlestrengen :) Belive me, i know! =)

Der tar du dessverre feil! :) :) Det heter krybbedød om babyen dør uventet i magen og! :) Hvis de ikke finner feil på morkake, foster, fostervann eller navlestrengen :) Belive me, i know! =)
I stand corrected! Da beklager jeg virkelig. :(

Ja det er sant at den diagnosen finnes http://www.home.no/fps/isids.htm .. Men der var mye annet i hennes innlegg som gjør dem lite troverdige..

Samme historiene som de andre trollene har kommet med. Lite troverdig. Men om vi fortsetter med å mate trollene så blir vi aldri kvitt dem. Vært igjennom dette 100 ganger før. De gir seg til slutt om ALLE ignorerer dem.:)

Det er alikevel rart, selv om det kalles krybbedød, at andre som har født sitt barn stille til verden har mer detaljert fortalt antall uker+dager det skjedde, hvordan prossesen på sykehuset var osv... og det at hun sier hun hadde et morkakeproblem som kunne fikses, hvordan viste hun det? hun sa jo at legen ikke ville høre på henne...fant hun da det ut selv? Har aldri hørt om at det går ann å fikse en morkake, om den er ødelagt på noe vis, og hvis det var morkake problemene som gjorde at barnet døde (noe som virker som er årsaken) Ville det vel ikke bli kalt krybbedød i mors liv, men faktisk morkake svikt?

Som Live2Learn skriver så er det noe som heter krybbedød i mors mage og.
Det heter visst det når barnet bare dør uten at det er noen forklaring på hvorfor det skjedde..

Men tror nok ikke TS har opplevd dette.. Da hadde hun hatt litt mer kunnskap, og kanskje ordlagt seg litt annerledes...

Vanskelig å vite hva som er hva, jeg ble lurt av denne såkalte krissie/bobblemamma for ett par år siden.. Hun var veldig troverdig og alt hun sa var troverdig, bildene hun sendte beskrev akkurat det hun gikk igjennom.. Så ut i fra hva denne personen skriver så vet jeg ikke hva jeg skal tro, men velger å stole på folk her som sier dette er en fake bruker.. For sånne ting spøker man ikke med og lage seg ett liv som ikke eksisterer er så beyond reality at jeg spyr... Det er som at jeg skulle sotte her å latet som at jeg har ett barn og mistet på tull baaaare for å få oppmerksomhet... Å ikke bare oppmerksomhet, men å såre de som tror på det... Jeg er fortsatt sjokkert over det trollet jeg bompet borti at jeg sliter med å stole på noe her som virker useriøst... Pakk sammen og fortell sannheten i stede for å tulle... Slutt mens leken er god, du dummer deg bare ut selv om du er fake... ;)

Back
Topp