Må bare spørre...

nitalita

Gift med forumet
Til dere som har født,hvordan er det å gå på do og sånn?? Dere skjønner jeg har fortsatt problemer med å gå på do..(3 mnd sida jeg fødte),pluss at jeg har noe merkelige ting i magen...

Håper på noen svar,siden jeg er litt bekymra... Skal kontakte legen en av di nærmeste dagene tror jeg..

jeg hadde veldig problemer med å gå på do, men det var pga kateret jeg fikk lagt opp før keisersnittet som skadet urinrøret.grein hver gang jeg måtte tisse.. det var vel ikke det svaret du lette etter eller? hvis du har født vanlig?

Nei altså..jeg fødte vanlig ja,men det er liksom "bommelom" som er så vondt og til meg..hehe

ja, hadde problemer med det også da, men[:)] ta kontakt med lege du. tre måneder høres mye ut å gå og ha vondt uansett. lykke til. håper du får bedre svar enn jeg kunne gi

HADDE STORE PROBLEMER MED Å GÅ PÅ DO ETTER KEISERSNITTET[&:] IKKE SÅ LETTE Å FÅ KREISTET UT NOE UTEN MAGEMUSKLER SKAL JEG SI DEG[:@] DET HOPET SEG SÅ MYE OPP, AT DA DET ENDELIG KOM MÅTTE JEG SKRIKE OG TÅRENE SPRUTET[:'(] DET VAR IKKE NOE SÆRLIG NEI[&:]
MEN OVER TIL DEG; DRIKK SVISKERSAFT! DET GJØR SUSEN[:)]

Ja,er litt ømt/vondt baki der en stund etter fødsel...
Men 3mnd'er høres kanskje litt vel lenge ut!?[&:]

Back
Topp