Må bare spørre

Altgårbra92

Blir kjent med forumet
Hei! Flere som opplever at formen svinger annenhver dag? Annenhver dag er formen helt fin, andre dager helt elendig. Så elendig at jeg ikke kommer meg på jobb.. føler meg så sutrete og syns det er grusomt å ringe inn syk innimellom.. føler andre blir kvalme og holder seg kvalme hele tiden?
 
Sist ble jeg kvalm og forble kvalm til ca uk 14, denne gangen er jeg bare kvalm innimellom... kvalm om morgenen om jeg ikke har spist kveldsmat, kvalm om ettermiddagen om jeg lager middag som lukter eller «oser» mye... Er faktisk i full jobb, med ekstrem svangerskapskløe, foreløpig... Jeg tror ikke dette hadde gått om jeg ikke hadde hjemmekontor nå, men kan fordele jobbinga mer når jeg er hjemme.
 
Her svinger det. Stort sett fin form, men så har eg dagar der eg er kvalm uggen og har måtte sove midt på dagen. Passar fint med heimekontor dei dagane. Har hatt ei veke der eg ikkje merka noko. Tenkte eg var ferdig med kvalme, men hadde ein litt dårleg dag igjen igår. Idag er forma fin igjen:)
 
Går litt opp og ned her også. Tror det har mye med søvn og om jeg har fått i meg nok og riktig mat :) Men det er nok veldig individuelt. Håper du blir bedre!
 
Ja! Her er det svimmelhet og hodepine som gjør at jeg ikke vil reise meg fra sofaen. De dagene jeg er litt kvalm i tillegg er det absolutt ikke gøy å gå ut dørene.. syns så synd på dere som er ekstremt kvalme og kaster opp :(
 
Ja, veldig opp og ned
 
Ja, i dag føler jeg meg helt fin foreløpig *bank i bordet* mens i går var jeg helt i koma!
 
Her også svinger det veldig.. er jeg flink til å spise hyppige måltider og drikker vann gjennom hele dagen så er formen min fin.. blir jeg sliten, spiser litt lite eller glemmer å drikke.. daaaa blir jeg kvalm da!! Og da å måtte lage mat mens man har begynt å bli småuggen:grumpy:
 
Back
Topp