Må bare spørre...

Jeanies lille verden

Gift med forumet
Tenker dere over hvem dere kommenterer til her inne?? Og hva de har laga?
Eller kommenterer dere KUN til de som lager noe fint? Og som dere liker?
Eller er det hekling/strikking som har tatt overhånd og scrappinga ikke så nøye lengre?

Jeg bare lurer, ser det er VELDIG mye garn-tråder her inne, men utrolig mye aktivitet på, mens scrappingen faller litt bort siden det ikke er så mange som er intr i det her lengre...? [8|]
 
Må si meg litt enig angående aktivitetsnivået på de som kommenterer. Faller lettere kommentarer i strikke og hekletrådene enn i scrappetrådene. Men nå synes jeg at omtrent uansett hva jeg lager så blir det lite kommentert her inne. Jeg går for det meste inn og kommenterer hos andre, kanskje ikke alltid like kritisk, men synes man skal gi ros til de som er nye og så de fortsetter å scrappe. Bare tenker på meg og det jeg scrappa i begynnelsen. Hadde ingen sagt noenting så hadde jeg nok slutta fort og ikke hatt sånn glede av det som idag [:D][:D]
 
Jeg har hatt en skikkelig dårlig periode (scrappetørke) siden rett før jul, men nå er jeg tilbake og jeg har prøvd å kommentere når jeg ser det dukker opp noe nytt [:)] For min egen del så elsker jeg kommentarer på ting jeg lager, enten her eller i bloggen. Det er så gøy å høre hva andre mener om det jeg lager, men jeg håper folk er ærlige. For hvordan skal jeg kunne bli bedre hvis ingen hjelper meg på rett vei liksom [;)]

Jeg skal bli mye flinkere til å kommentere fremover også, jeg lover! [:)]
 
jeg er ikke noe flink til å kommentere scrappetrådene i hele tatt dessverre. Men det er nok fordi at jeg aldri har hatt noen interesse for det. Jeg vet ikke hvilket arbeid det ligger i å lage et kort, hvilke teknikker som brukes eller hva tid det går i det.
Så alt jeg kan si i disse trådene er "så fint" eller "nydelig" og det blir liksom så kjipt føler jeg å skrive det samme om og om igjen i så mange tråder uten å kunne komme med noe konstruktivt...
Beklager så mye til dere som scrapper! dere lager sykt mye flotte kort og esker o.l. det syntes jeg virkelig!

Selv driver jeg med småhekling og strikking, og da blir det på en måte mer naturlig (føler jeg) å kommentere de trådene.

jeg tenker aldri over HVEM jeg kommenterer [:)]
 
Ja det er nok sånn det er, men jeg ser selv at jeg får lite kommentarer desverre...f.eks så lager man noe man er fornøyd med, får over 100 treff på tråden og 9 kommentarer hvoran 4 av dem har man skrevet selvsom svar på di kommentarene man har fått??? Nei vettu hva, da ser jeg ikke poenget med å bruke tid på å legge ut bilder her inne heller [;)]
Kommer ikke til å slutte med hobbyen min, pga kommentarer, og jeg er heller ikke lei meg fordi ting er som di er, men måtte jo bare spørre om flere merka det samme [;)] Er bare så trist at det skal bli sånn, da jeg begynte å vanke her inne var det så og si KUN scrapping, papirtråder opp og i mente, og syerne/strikkerne osv følte at det ikke var plass til dem her inne... Forståelig!!!
Nå har det helt snudd, og det er papirhobbyen som ikke får kommentarer, og faller bak på side 3 før man får sukk for seg....
 
ORIGINAL: Zezamie

jeg er ikke noe flink til å kommentere scrappetrådene i hele tatt dessverre. Men det er nok fordi at jeg aldri har hatt noen interesse for det. Jeg vet ikke hvilket arbeid det ligger i å lage et kort, hvilke teknikker som brukes eller hva tid det går i det.
Så alt jeg kan si i disse trådene er "så fint" eller "nydelig" og det blir liksom så kjipt føler jeg å skrive det samme om og om igjen i så mange tråder uten å kunne komme med noe konstruktivt...
Beklager så mye til dere som scrapper! dere lager sykt mye flotte kort og esker o.l. det syntes jeg virkelig!

Selv driver jeg med småhekling og strikking, og da blir det på en måte mer naturlig (føler jeg) å kommentere de trådene.

jeg tenker aldri over HVEM jeg kommenterer [:)]

JEg får ikke til strikking og hekling, men kommenterer gjerne i disse trådene uansett, fordsi jeg syns dem er superflinke og jeg er så misunnelig på dere som kan sånt!!! Jeg finner også inspirasjon i andre hobbyer [;)]
 
jeg tenker ikke så mye over det.. mer enn at jeg skryter hvis jeg liker det...
ser at det har blitt mindre papir.. men prøver å hive meg med på heklebølgen.. det er helt inn i tiden.. både på jobb og nett:)


jeg skjønner at nybegynnere øsnker positive tilbakemeldinger på sine ting.. men i likhet med det de erfarne produserer så må jeg like det dersom jeg skal skryte av nybegynnere...
kritiiserer sjelden /aldri.. vil ikke blande meg med det..


syns det ble VELL mye scrapping her en stund.. fint med litt variasjon syns jeg
 
Som ei har sagt før, så kommenterer ei når ei har lyst og da kommenterer ei kun hvis ei får en tanke med en gong ei ser prosjektet![;)]
 
ORIGINAL: lilyofthevaley

jeg tenker ikke så mye over det.. mer enn at jeg skryter hvis jeg liker det...
ser at det har blitt mindre papir.. men prøver å hive meg med på heklebølgen.. det er helt inn i tiden.. både på jobb og nett:)


jeg skjønner at nybegynnere øsnker positive tilbakemeldinger på sine ting.. men i likhet med det de erfarne produserer så må jeg like det dersom jeg skal skryte av nybegynnere...
kritiiserer sjelden /aldri.. vil ikke blande meg med det..


syns det ble VELL mye scrapping her en stund.. fint med litt variasjon syns jeg

Ja og det bør di få, fokuser på det som er positivt!! Men nybegynnere bør også være åpen til konstruktiv kritikk, om di vil lære mer [;)]

Men nå er ikke jeg nybegynner, og syns faktisk helt dønn ærlig at det jeg lager ikke er stygt... [8|]
Syns dere?? Eller er det fordi det er "meg"??? [8|]

Nå skal ikke jeg ta dette personlig, men kan jo være flere som tenker sånn??
-var det ikke fint likevel??
- er det fordi det er meg?

Man legger jo ut bilder av det man har laga for å få tilbakemeldinger, ikke bare for å vise seg frem: se her!!! [8|]
 
Men nå er ikke jeg nybegynner, og syns faktisk helt dønn ærlig at det jeg lager ikke er stygt...
Syns dere?? Eller er det fordi det er "meg"???

Nå skal ikke jeg ta dette personlig, men kan jo være flere som tenker sånn??
-var det ikke fint likevel??
- er det fordi det er meg?

Man legger jo ut bilder av det man har laga for å få tilbakemeldinger, ikke bare for å vise seg frem: se her!!!

Det som jeanie sier her kjenner jeg meg faktisk litt igjen i. Uten at jeg skal gå å være noe hårsår over det. Skjønner godt hva du vil frem til jeanie. Jeg har det og sånn og jeg synes du er kjempeflink[:D]
 
ORIGINAL: veni_vidi_vici

ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: lilyofthevaley

jeg tenker ikke så mye over det.. mer enn at jeg skryter hvis jeg liker det...
ser at det har blitt mindre papir.. men prøver å hive meg med på heklebølgen.. det er helt inn i tiden.. både på jobb og nett:)


jeg skjønner at nybegynnere øsnker positive tilbakemeldinger på sine ting.. men i likhet med det de erfarne produserer så må jeg like det dersom jeg skal skryte av nybegynnere...
kritiiserer sjelden /aldri.. vil ikke blande meg med det..


syns det ble VELL mye scrapping her en stund.. fint med litt variasjon syns jeg

Ja og det bør di få, fokuser på det som er positivt!! Men nybegynnere bør også være åpen til konstruktiv kritikk, om di vil lære mer [;)]

Men nå er ikke jeg nybegynner, og syns faktisk helt dønn ærlig at det jeg lager ikke er stygt... [8|]
Syns dere?? Eller er det fordi det er "meg"??? [8|]

Nå skal ikke jeg ta dette personlig, men kan jo være flere som tenker sånn??
-var det ikke fint likevel??
- er det fordi det er meg?

Man legger jo ut bilder av det man har laga for å få tilbakemeldinger, ikke bare for å vise seg frem: se her!!! [8|]


Jeg ønsker ikke konstruktiv kritikk hvis ikke jeg ber om det. For selv om jeg er ny så er smak veldig subjektivt og alle kan ikke like alt, eller de samme tingene. Og jeg legger nok ut mest for "se her" greia. Er det ikke derfor man har blogg også, at man kan skryte litt av det man lager, hvordan man har det hjemme. Eller trekkefram det andre lager, hvordan andre har det og skryte litt av de.

Jeg synes det er alt for lite skryt i verden og alt for mye kritikk.

Og når jeg er inne på bv så legger jeg aldri merke til hvem som skriver, jeg ser heller på overskriften og går inn på det som ser spennende ut. Så tror absolutt ikke du skal være paranoid på at ingen liker deg.

Hehe er ikke paranoid, men jeg har vært her inne siden mars 07 og jeg SER virklig hvem som er favorisert, hvilke hobbyer, kleaplagg, korttyper osv som får mest fokus, selv om mye anna også fortjener oppmerksomhet [;)]
 
ORIGINAL: bettand

Men nå er ikke jeg nybegynner, og syns faktisk helt dønn ærlig at det jeg lager ikke er stygt...
Syns dere?? Eller er det fordi det er "meg"???

Nå skal ikke jeg ta dette personlig, men kan jo være flere som tenker sånn??
-var det ikke fint likevel??
- er det fordi det er meg?

Man legger jo ut bilder av det man har laga for å få tilbakemeldinger, ikke bare for å vise seg frem: se her!!!

Det som jeanie sier her kjenner jeg meg faktisk litt igjen i. Uten at jeg skal gå å være noe hårsår over det. Skjønner godt hva du vil frem til jeanie. Jeg har det og sånn og jeg synes du er kjempeflink[:D]

Nei ikke sant, er ikke hårsår jeg heller, og laga ikke denne tråden for MEG selv liksom.. men for alle som jeg syns lager utrolig mye fint, men som bare får noen får kommentarer bare... [8|]
Nå skal jeg være ærlig og fortelle at jeg har ikke vært sååå aktiv her inne di siste mnd men nå er jeg tilbake igjen [;)]
Er heller ikke verdensmester i å kommentere i bloggene, men prøver å kommentere det meste jeg ser her inne, på en eller anna måte... men så er det jo ikke alt man ser heller... [8|]

Syns du også er superflink Bettand, sist jeg var aktiv her inne, så var du ny og nå plutselig har du utvikla deg KJEMPEMASSE!!! [:D] U go girl!! [:D]
 
ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: bettand

Men nå er ikke jeg nybegynner, og syns faktisk helt dønn ærlig at det jeg lager ikke er stygt...
Syns dere?? Eller er det fordi det er "meg"???

Nå skal ikke jeg ta dette personlig, men kan jo være flere som tenker sånn??
-var det ikke fint likevel??
- er det fordi det er meg?

Man legger jo ut bilder av det man har laga for å få tilbakemeldinger, ikke bare for å vise seg frem: se her!!!

Det som jeanie sier her kjenner jeg meg faktisk litt igjen i. Uten at jeg skal gå å være noe hårsår over det. Skjønner godt hva du vil frem til jeanie. Jeg har det og sånn og jeg synes du er kjempeflink[:D]

Nei ikke sant, er ikke hårsår jeg heller, og laga ikke denne tråden for MEG selv liksom.. men for alle som jeg syns lager utrolig mye fint, men som bare får noen får kommentarer bare... [8|]
Nå skal jeg være ærlig og fortelle at jeg har ikke vært sååå aktiv her inne di siste mnd men nå er jeg tilbake igjen [;)]
Er heller ikke verdensmester i å kommentere i bloggene, men prøver å kommentere det meste jeg ser her inne, på en eller anna måte... men så er det jo ikke alt man ser heller... [8|]

Syns du også er superflink Bettand, sist jeg var aktiv her inne, så var du ny og nå plutselig har du utvikla deg KJEMPEMASSE!!! [:D] U go girl!! [:D]

Så hyggelig da jeanie. Ikke at tråden skal handle om meg heller, men synes det er et godt poeng det du tar opp her. [;)]
 
ORIGINAL: veni_vidi_vici

ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: veni_vidi_vici

ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: lilyofthevaley

jeg tenker ikke så mye over det.. mer enn at jeg skryter hvis jeg liker det...
ser at det har blitt mindre papir.. men prøver å hive meg med på heklebølgen.. det er helt inn i tiden.. både på jobb og nett:)


jeg skjønner at nybegynnere øsnker positive tilbakemeldinger på sine ting.. men i likhet med det de erfarne produserer så må jeg like det dersom jeg skal skryte av nybegynnere...
kritiiserer sjelden /aldri.. vil ikke blande meg med det..


syns det ble VELL mye scrapping her en stund.. fint med litt variasjon syns jeg

Ja og det bør di få, fokuser på det som er positivt!! Men nybegynnere bør også være åpen til konstruktiv kritikk, om di vil lære mer [;)]

Men nå er ikke jeg nybegynner, og syns faktisk helt dønn ærlig at det jeg lager ikke er stygt... [8|]
Syns dere?? Eller er det fordi det er "meg"??? [8|]

Nå skal ikke jeg ta dette personlig, men kan jo være flere som tenker sånn??
-var det ikke fint likevel??
- er det fordi det er meg?

Man legger jo ut bilder av det man har laga for å få tilbakemeldinger, ikke bare for å vise seg frem: se her!!! [8|]


Jeg ønsker ikke konstruktiv kritikk hvis ikke jeg ber om det. For selv om jeg er ny så er smak veldig subjektivt og alle kan ikke like alt, eller de samme tingene. Og jeg legger nok ut mest for "se her" greia. Er det ikke derfor man har blogg også, at man kan skryte litt av det man lager, hvordan man har det hjemme. Eller trekkefram det andre lager, hvordan andre har det og skryte litt av de.

Jeg synes det er alt for lite skryt i verden og alt for mye kritikk.

Og når jeg er inne på bv så legger jeg aldri merke til hvem som skriver, jeg ser heller på overskriften og går inn på det som ser spennende ut. Så tror absolutt ikke du skal være paranoid på at ingen liker deg.

Hehe er ikke paranoid, men jeg har vært her inne siden mars 07 og jeg SER virklig hvem som er favorisert, hvilke hobbyer, kleaplagg, korttyper osv som får mest fokus, selv om mye anna også fortjener oppmerksomhet [;)]


Ok jeg er såpass ny her inne at det har ikke jeg lagt merke til enda.

Tror ikke jeg ser det fordi jeg har brukt mye td på BV, men fordi jeg har lagt ut mye av det jeg har laga her inne, har kommentert utrolig masse på det andre har laga, surfa blogger i massevis, legger utrolig mye tid ned i dataverdenen, fordi mange fortjener tilbakemld på det dem lager, og en liten kommentar som: Så fint, eller så søt den var, og evt poengtere noe man liker godt eller bedre enn andre ting, tar ikke 2 minutter engang... Men likvel går folk bare ut av tråden og tenker; ja det var jo flott, helt utolig at noen kan noe noe sånt [:D] Men da vet jo ikke trådstarteren at noen syns at dem er flinke [8D]

Skjønner du hva jeg mener ja??
Forventer ikke at alle skal kommentere overalt, for man har tross alt livet sitt irl ikke på hobbyen på bv [8D]
Men jeg tenker medmenneskelighet, det å glede andre [;)]
 
Jeg tror det går litt i perioder jeg.. Nå er jo alle scrapperne hekleinfisert også, så da får vel den nye hobbyen mye oppmerksomhet en stund.. [8D]
Jeg kommenterer når det er noe jeg ser på som jeg syns er fint. Hender jeg ser ting jeg syns er fint som jeg ikke kommenterer også, av ren glemsomhet, men jeg kommenterer sjelden på ting jeg ikke liker. [;)]
 
ORIGINAL: Pijah

Jeg tror det går litt i perioder jeg.. Nå er jo alle scrapperne hekleinfisert også, så da får vel den nye hobbyen mye oppmerksomhet en stund.. [8D]
Jeg kommenterer når det er noe jeg ser på som jeg syns er fint. Hender jeg ser ting jeg syns er fint som jeg ikke kommenterer også, av ren glemsomhet, men jeg kommenterer sjelden på ting jeg ikke liker. [;)]

Ikke alle... ikke jeg [8D]
Har prøvd ja, men får det ikke til, så holder meg til papirene mine jeg, hehe [8D]
 
ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: Pijah

Jeg tror det går litt i perioder jeg.. Nå er jo alle scrapperne hekleinfisert også, så da får vel den nye hobbyen mye oppmerksomhet en stund.. [8D]
Jeg kommenterer når det er noe jeg ser på som jeg syns er fint. Hender jeg ser ting jeg syns er fint som jeg ikke kommenterer også, av ren glemsomhet, men jeg kommenterer sjelden på ting jeg ikke liker. [;)]

Ikke alle... ikke jeg [8D]
Har prøvd ja, men får det ikke til, så holder meg til papirene mine jeg, hehe [8D]


Hehe.. Holder jeg med deg i! Jeg hekler heller ikke. Men har ikke vært her så mye siden begynnelsen av desember.. Har ikke laget noe som helst, siden juleposene til barnehagedamene.. Og det er lite inspirasjon å finne her inne om dagen.. [8D]
 
ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: Pijah

Jeg tror det går litt i perioder jeg.. Nå er jo alle scrapperne hekleinfisert også, så da får vel den nye hobbyen mye oppmerksomhet en stund.. [8D]
Jeg kommenterer når det er noe jeg ser på som jeg syns er fint. Hender jeg ser ting jeg syns er fint som jeg ikke kommenterer også, av ren glemsomhet, men jeg kommenterer sjelden på ting jeg ikke liker. [;)]

Ikke alle... ikke jeg [8D]
Har prøvd ja, men får det ikke til, så holder meg til papirene mine jeg, hehe [8D]


Hehe.. Holder jeg med deg i! Jeg hekler heller ikke. Men har ikke vært her så mye siden begynnelsen av desember.. Har ikke laget noe som helst, siden juleposene til barnehagedamene.. Og det er lite inspirasjon å finne her inne om dagen.. [8D]

Ingen av scrappedamene her inne som klarer å inspirere deg litt altså? Jeg tenkte å begynne på enda et nytt scrappeprosjekt imorgen. For nye ting er det jeg liker aller best[;)] Jeg har heller ikke begynt med hekling, ikke enda iallefall. Vet ikke om jeg kommer til å få det til engang[8D]
 
ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: Pijah

Jeg tror det går litt i perioder jeg.. Nå er jo alle scrapperne hekleinfisert også, så da får vel den nye hobbyen mye oppmerksomhet en stund.. [8D]
Jeg kommenterer når det er noe jeg ser på som jeg syns er fint. Hender jeg ser ting jeg syns er fint som jeg ikke kommenterer også, av ren glemsomhet, men jeg kommenterer sjelden på ting jeg ikke liker. [;)]

Ikke alle... ikke jeg [8D]
Har prøvd ja, men får det ikke til, så holder meg til papirene mine jeg, hehe [8D]


Hehe.. Holder jeg med deg i! Jeg hekler heller ikke. Men har ikke vært her så mye siden begynnelsen av desember.. Har ikke laget noe som helst, siden juleposene til barnehagedamene.. Og det er lite inspirasjon å finne her inne om dagen.. [8D]

Ingen av scrappedamene her inne som klarer å inspirere deg litt altså? Jeg tenkte å begynne på enda et nytt scrappeprosjekt imorgen. For nye ting er det jeg liker aller best[;)] Jeg har heller ikke begynt med hekling, ikke enda iallefall. Vet ikke om jeg kommer til å få det til engang[8D]

Vet flere som "scrappa seg mette" til jul [8D]
Jeg var ikke en av dem, men mista liksom piffen... så jeg har sydd litt da, luer og voksiposer, men når jeg så di papirposene, MÅTTE jeg bare prøve... elsker også å farge med tusjene mine, øve på teknikker, men ønsker meg flere tusjer da... har ikke så mange og det er vanskelig å finne farger som passer sammen og kan gi skygge, så er ikke alltid jeg får ting som jeg vil [8D] Og da blir jeg motløs [8D]
 
ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: Pijah

Jeg tror det går litt i perioder jeg.. Nå er jo alle scrapperne hekleinfisert også, så da får vel den nye hobbyen mye oppmerksomhet en stund.. [8D]
Jeg kommenterer når det er noe jeg ser på som jeg syns er fint. Hender jeg ser ting jeg syns er fint som jeg ikke kommenterer også, av ren glemsomhet, men jeg kommenterer sjelden på ting jeg ikke liker. [;)]

Ikke alle... ikke jeg [8D]
Har prøvd ja, men får det ikke til, så holder meg til papirene mine jeg, hehe [8D]


Hehe.. Holder jeg med deg i! Jeg hekler heller ikke. Men har ikke vært her så mye siden begynnelsen av desember.. Har ikke laget noe som helst, siden juleposene til barnehagedamene.. Og det er lite inspirasjon å finne her inne om dagen.. [8D]

Er mye hekling og strikking da... men unntak selvfølgelig [;)]
Men når jeg sneik meg inn på utfordringsbloggene her en dag, fant jeg en stigende inspirasjon inni meg og jeg bobla nesten over [8D] Men jeg hadde tørke i over 6 mnd jeg da, så det var sannelig på tide at jeg begynte å lage noe igjen [8D]
 
Back
Topp