Må bare spørre, håper noen kan hjelpe

Veron

Glad i forumet
Jeg har fått time til UL på sykehuset neste uke og vil da være 5 uker på veg. Vil jeg da kunne se hjerte lyd? Eller bør jeg spør om en litt senere time?

Fikk brev i posten idag så har ikke fått spørt på sykehuset og nå er det stengt.
 
Tror det er mellom uke 5 og 6, så er vel kanskje litt usikkert. Jeg ville ha endret time til etter uke 6, bare for å slippe å bli evt unødig bekymra. :p
 
Jeg var på sykehuset og fikk ul første gang jeg var gravid. Da var jeg ca 6uker. Da så vi bare at d banka (blinka). Så jo bare en sort bitteliten prikk da. Ikke mye å se så tidlig
 
Jeg var på sykehuset og fikk ul første gang jeg var gravid. Da var jeg ca 6uker. Da så vi bare at d banka (blinka). Så jo bare en sort bitteliten prikk da. Ikke mye å se så tidlig
Neida vet det ikke er mye å se men ville evt utsatt timen noe dagen slik at vi fikk se et bankende hjerte. Må inn uansett pga mengde blodfortynnende jeg skal ha.
 
Var der forrige uke. De klarte ikke se så mye og var da i slutten av uke 5. Bedre en uke senere.
 
Kommer helt an på utstyret de har også. På sykehuset sa de at det så smått at de ikke klarte å se om det var hjertet eller ett blodkar. Og det er ikke alltid man er på dagen like langt som BV sier heller
 
Back
Topp