Må bare skryte..

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Litt av den skjønne gutten min! ;)

(Bilde nedenfor i kommentarfeltet)

Heeeeelt borte når han ser på traktor og lastebil på YouTube :cool:

Hva liker deres å se på?? Vil veldig gjerne se bilder av de skjønne februar barna igjen :love: ;)
 
Last edited:
Riktig vei da...
ed265cc1b8ab126ed1d817e11575384f
 
Legger ikke ut bilder av han her på åpent :) men han liker veldig godt å se på store maskiner og kråkeklubben. Også er han litt forelska i hun sofia, verten på barne-tv :p
 
Her elsker de musikkvideoer. Kan sitte i en evighet å se på.
 
Så skjønn :)

Hun liker mye forskjellig. Både YouTube og NRK :) Mest sånne engelske barnesanger på youtube
 
Legger ut bilde på skjult ;) Men min EEEEEEELSKAR YouTube! Alt med baller og store maskiner + brannmann sam og postmann pat :)
 
Ser mest på teletubbies for tiden, på YouTube :) stort sett så sitter hun og trykker og ordner selv. Liker Daniel tiger også :)
 
Traktorer og anleggsmaskiner er poppis. Gjerne sånne produktvideoer på You Tube. Mannen har lastet ned ett eget traktorsimulatorspill til data. Haha. Og Fantorangen, Kråkeklubben og Karsten og Petra.
 
Bilde på skjult:) her er Mikke mus kult fortiden, ellers har han en periode med Daniel tiger og uki..
 
Nå er plutselig drømmehagen blitt gøy igjen, også ser hun på poppeloppane, uki og mummitrollet :)
 
Her er det kaptein Sabeltann for ALLE penga :p
 
Her er det gravemaskin som er tingen :)
Kan stå i stuevindue å se ned på naboen som graver i mangen timer.
 
Traktor, gravemaskin og lastebil er tingen her :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hos oss er det tellekorpset på nrk super som er det store. Elsker å telle! Ellers er det Poppeloppane og barnesanger på YouTube:)
 
Det varierer mye. Men akkurat nå er det Klart Eg Kan og Dora Utforskeren.
Blir helt låst til tv'en.
Var en lang stund hekta på Marit og Dyra, så var det Ole Brum og Mikke Mus klubbhus.
 
Postmann Pat, Brannmann Sam og Ra-ra er favoritter het. Og Let it go musikkvideo ;)
 
Ganske oppslukt her også:)
 

Vedlegg

  • 1458666405258.jpg
    1458666405258.jpg
    47,6 KB · Visninger: 41
Back
Topp