Må bare skryte...

kama

Elsker forumet
av sambo faktisk, ikke lillemor denne gangen [:D]

Fikk morsdagsgave/valentinesgave i går. hadde egentlig ikke venta meg og få noe, siden han er forferdelig dårlig på slike ting [8D] men jeg fikk
frustrerte fruer sesong 1 og 2 masse bamser, snøkule og masse anna dill, (med påskriften verdens beste mamma, i love you og slik kliss:p ) også fikk jeg Ps3 Move :D:D:D pluss to spill :D inkludert et treningspill som jeg har sagt jeg skal kjøpe en gang [:D]

Wow, det var da voldsomt [:D] så søt han er!
Jeg var storfornøyd med kopp og parfyme

I alle dager...! [:D]
Så heldig du er da, men er ikke morsdagen i morgen egentlig?

Tviler på at jeg får noe av sambo, han er ikke vant til at morsdagen er nå, jeg tror han går etter den engelske. Jeg har pleid å få 2 morsdager (hihi), men i år tror jeg ikke han har tenkt på det [8D]

oj så kos[:)] det var jo masse[:)]

sambo pleier å være oppmerksom på ting, men i år har jeg en følelse av at det har gått i glemmeboka pga barnedåp, flytting, mye styr på jobb osv... så jeg forventer meg ingenting...

HELDIG!!!
pga at sambo har vært sofaliggende med dårlig rygg så fikk jeg beskjed om å kjøpe meg en bukett selv[;)] Han klarte å kave seg opp fra sofaen i dag..(stakkars) og er på butikken nå. kaaanskje han finner på noe. han har sagt han skal bake kake i morra [:D]

Heldig gris.

Vet ikke om han har ordnet noe til morsdagen, men tror vel han gjør som han pleier på valentinsdag (Kjøper blomster på statoil).

Back
Topp