Må bare skryte litt

Silje1982

Forumet er livet
Ja, jeg føler meg så dum, men tenkte at jeg kanskje kunne skrive om snuppa mi her[:)] Jeg klarer ikke å skryte for mye av hu til andre venninner for mange har barn på samme alder og da føler jeg på en måte at det blir så feil... Er så redd for at de skal misforstå det. Så da får dere høre på maset mitt[8D]

Uansett, snuppa mi va tidlig med å begynne og prate. Hun var snaut et år da hun begynte å snakke enkle ord[:)] Nå i en alder av 21 måneder snakker hun så og si ganske rent. Kan si det meste og da tenker jeg lange setninger, synger sanger, teller til ti, har begynt å lære seg farger og nå har hu til og med lært navnene på oss foreldre, besteforeldre og oldeforeldre[:)] Jeg syns det er ganske bra av snuppa mi jeg[8D] Hun interesserer seg også for å gå på do og potte. Så hun har ikke bæsja i bleia på to måneder. Det nekter hun. Da skal hun på do og ofte hvis hun går uten bleie tisser hun på potte og do[:)] Tror kanskje hun snart er klar for avvenning[8|] Men syns jo at hun er så liten[:)] Hu er ei veldig bestemt lita så det kan jo være at det er derfor hun kan så mye. Kanskje for at hun hadde blitt frustret hvis hun ikke hadde blitt forstått. Så det er veldig mye vilje i den jenta og vi må følge godt med henne. For hun kan plutselig komme bort til meg og sutre og si at storebroren dyttet henne uten at han har gjort det[8D] Så hun er rimelig utspekulert. I dag kranglet de om en yoghurt! Begge skulle ha en med orange pakning og da var det sjau[8D] Så hun har sterke meninger[:)] Er hun litt tidlig eller er det jeg som bare skryter litt for mye nå[8D]

Og for at jeg ikke skal føle meg for dum nå for å ha laget dette innlegget så vil jeg gjerne lese andre skrytehistorier om deres små[:)][:)][:)][:)] Det er jo sååååååååå koselig[:)]

Hørtes uansett ut som ei skikkelig god jente[;)]
Har jo ikke andre barn så jeg får heller bare lese historiene deres[;)]

Hehe, det må da være lov å være stolt av barna sine! Koselig å lese synes jeg. Har selv en gutt på 20 mnd, som gjør seg veldig godt forstått men snakker på ingen måte rent. Han er tospråklig, og det er kjempespennende å se hvordan han kommuniserer og utvikler seg for hver dag som går.

Kjenner veldig godt igjen det å være utspekulert og ha egne meninger, ja [:D] Vi har fokusert litt i det siste på å spise det vi får servert, smake på alt, spise grønnsaker osv. Så igår når Oscar spiste brokkoli og alle gulrøttene sine til middagen, fikk han masse skryt og vi snakket om hvor flink han var. Så skulle jeg løfte han ut av stolen etter middagen, og hva finner jeg? Joda, en liten haug med alle gulrøttene jeg trodde han hadde spist, som han tydeligvis har gjemt mellom beina. Måtte le da. Lille luringen!

Høres ut som ei herlig lita go-snuppe du har! [:D] Du må være en stolt mamma ja [:)]
Har ikke barn fra før, men gleder meg kjempemasse![:)]

Hihi. Virkelig flink liten jente du har da! Skjønner at du skryter og er stolt asså!
Du får bare prøve å se hva som skjer hvis hun slutter med bleie da=). Datteren til ei venninne sluttet med bleie da hun var rundt 2 år. Har nesten ikke hatt noen uhell. Nå er hun 3 og et halvt år=).

ORIGINAL: Sienna3

Høres ut som ei herlig lita go-snuppe du har! [:D] Du må være en stolt mamma ja [:)]
Har ikke barn fra før, men gleder meg kjempemasse![:)]

Ja, og skryyyt i vei[:)]

Jenta mi kan telle til 5 på engelsk[8D][:D]

Takk jenter[:)] Er så utrolig stolt over henne[:)] Syns hun er utrolig flink til å være så liten[:)] Og til dere som ikke har barn fra før så har dere utrolig mye og glede dere til[:)]

ORIGINAL: aussiebub

Hehe, det må da være lov å være stolt av barna sine! Koselig å lese synes jeg. Har selv en gutt på 20 mnd, som gjør seg veldig godt forstått men snakker på ingen måte rent. Han er tospråklig, og det er kjempespennende å se hvordan han kommuniserer og utvikler seg for hver dag som går.

Kjenner veldig godt igjen det å være utspekulert og ha egne meninger, ja [:D] Vi har fokusert litt i det siste på å spise det vi får servert, smake på alt, spise grønnsaker osv. Så igår når Oscar spiste brokkoli og alle gulrøttene sine til middagen, fikk han masse skryt og vi snakket om hvor flink han var. Så skulle jeg løfte han ut av stolen etter middagen, og hva finner jeg? Joda, en liten haug med alle gulrøttene jeg trodde han hadde spist, som han tydeligvis har gjemt mellom beina. Måtte le da. Lille luringen!

Haha... for en morsom liten gutt[:D] Ja, han er virkelig smart og utspekulert[:D] Visste akkurat hvordan han skulle lure mammaen sin[:D] Ja, vi kan ikke ta øyene fra dem et eneste sekund[:)] Luringene våre[:)]

Herlig trulta di er da  sånn sjarm og særegenhet barna har [:)]

ORIGINAL: Rappo

Jenta mi kan telle til 5 på engelsk[8D][:D]

Så flink hun er[:)][:)] Det er imponerende[:)]

Det er klart man må få skryte av barna sine[:)]

Må bare si WOW..så utrolig flink hun er[:D]
Jeg har en på 20 mnd som ikke vet hva potte er en gang..hehe
Han kan telle til 3, men tror det bare er en "regle" for han, tror ikke han forstår at han teller..hehe
Kjempe morro når barna snakker..er mange enkelt ord her, men veeeeldig mye babling!
Du har all grunn til å være stolt..hun er jo super flink[:D][:D]

ORIGINAL: LykkeligBallerina

Det er klart man må få skryte av barna sine[:)]

Må bare si WOW..så utrolig flink hun er[:D]
Jeg har en på 20 mnd som ikke vet hva potte er en gang..hehe
Han kan telle til 3, men tror det bare er en "regle" for han, tror ikke han forstår at han teller..hehe
Kjempe morro når barna snakker..er mange enkelt ord her, men veeeeldig mye babling!
Du har all grunn til å være stolt..hun er jo super flink[:D][:D]

Takk for det[:)][:)][:)] Hehe.... så herlig han er da[:)] Han er jo flink som kan telle til 3 og det er jo nå språket kommer mer og mer så han ligger i rute[:)] Ja, jeg syns Emma er veldig tidlig. Og hun er jo jente så de sier at jentene kan være litt tidligere[:)] Sønnen min sluttet ikke med bleie før han var over 3 år han[8D] Snuppa mi er veldig for seg[:)] Jeg klarer rett og slett ikke å beskrive hvor stolt jeg er[:)]

Er ikke noe bekymret for mini, han ligger midt på 3[8D]
Er uendelig stolt av han[:)] Kommer ett nytt ord hver eneste dag[:D]

Blir så imponert av barn som datteren din, utrolig fasinerende[:D]
Har ei i b.hagen til mini som også er tidlig ute, er helt herlig å høre på henne[:D]

Skjønner så godt du er stolt, all grunn til det, hun er suuuper flink[:D][:D][:D]

Back
Topp