~PrincessRisk~ Elsker forumet 3 Apr 2008 #5 Gratulerer med en nydelig prins! [:)] Det har ikke jeg fått med meg... Kan jeg spørre hvorfor han har slange i nesa?
Gratulerer med en nydelig prins! [:)] Det har ikke jeg fått med meg... Kan jeg spørre hvorfor han har slange i nesa?
~Heijdii~ Lever livet ! VIP 3 Apr 2008 #11 ORIGINAL: Adrianna Gratulerer med en nydelig prins! [:)] Det har ikke jeg fått med meg... Kan jeg spørre hvorfor han har slange i nesa? 2 mnd for tidlig, så han får mat gjennom sonde ![:)]
ORIGINAL: Adrianna Gratulerer med en nydelig prins! [:)] Det har ikke jeg fått med meg... Kan jeg spørre hvorfor han har slange i nesa? 2 mnd for tidlig, så han får mat gjennom sonde ![:)]
X x1xOlinebrumm 2barn Glad i forumet 3 Apr 2008 #16 Å så flott!!!! Får du ha han oppe hos deg og kose med han?? åååå altsåå...
L lindaen Guest 3 Apr 2008 #17 Åh, så søt da! Må si jeg er litt bitter for den der snikinga der altså.. Det er ikke lov å føde så lenge før meg!
Åh, så søt da! Må si jeg er litt bitter for den der snikinga der altså.. Det er ikke lov å føde så lenge før meg!
Lillemor77 Forelsket i forumet 3 Apr 2008 #18 Det var en søt, liten gutt! Og forresten, gratulerer med den vesle godgutten!
~Heijdii~ Lever livet ! VIP 3 Apr 2008 #19 ORIGINAL: Olinebrumm Å så flott!!!! Får du ha han oppe hos deg og kose med han?? åååå altsåå... Jaja, steller han å alt ![:)]
ORIGINAL: Olinebrumm Å så flott!!!! Får du ha han oppe hos deg og kose med han?? åååå altsåå... Jaja, steller han å alt ![:)]
mamma_86 Elsker forumet 3 Apr 2008 #20 dette har ikke jeg fått med meg... gratulerer... hvor stor var han, og er alt bra med han?