Må bare si....

Rosica

Elsker forumet
Jeg er 38 uker i dag! Jeg har nådd målet mitt; og får nå terminbarn! Hurra!

Tenkte jeg skulle legge ut et rykende ferskt magebilde i samme slengen! (Håper det blir det siste..... [8|])

38+0:

Jeg har vokst myyye den siste uka! Holder på og sprenges...
Legger ut magebilde for 5 dager siden til sammenligning...

37+2:

Enten har lilletupp vokst noe enormt de siste dagene, ellers så ligger hun og strekker noe vanvittig på seg...
Har nesten ikke sovet i natt pga verkende ribben, og DET har jeg ikke vært plaget med på ukesvis! Så det er vel en sammenheng...

WOW den magen!!!!!!!!!!! Hærlig!!! (ser litt tungt ut da he he[8D]) Men nå er det ikke lenge igjen, kan tenke meg det blir deilig[:D][:D][:D]

For en fantastisk mage du har, Rosica[:D] <3
Stor flott mage! Ser tungt ut ja .. Håper den lille kommer snart da! [:D] <3

Du har som vanlig nyyydelig gravidmage!
Nå er det ikke lenge til lillemor er her [:D]

ORIGINAL: Frisør1

WOW den magen!!!!!!!!!!! Hærlig!!! (ser litt tungt ut da he he[8D]) Men nå er det ikke lenge igjen, kan tenke meg det blir deilig[:D][:D][:D]

Takk!

Ja, begynner og bli tungt nå, men jeg holder da ut...
Smerte er GØY, som gymlæreren min sa da vi hadde styrketrening... [;)]

Slimproppen gikk i dag da!
Trenger ikke bety fødsel på en stund ennå, men det er da vel lov og håpe litt... [&:]

Nydelige babymagen[:)][:D]

NYYYYDELIG MAGE!

ORIGINAL: Rosica

Takk!

Ja, begynner og bli tungt nå, men jeg holder da ut...
Smerte er GØY, som gymlæreren min sa da vi hadde styrketrening... [;)]

Slimproppen gikk i dag da!
Trenger ikke bety fødsel på en stund ennå, men det er da vel lov og håpe litt... [&:]

24 timer etter min var gått dro vi på sykehuset, 12 timer etter det igjen var Simen født[:)][:D]

Herlig fin mage!! [:D]
men ser fryktelig tung ut ja! Håoer hun kommer snaaart! [:)] lykke til :))

ORIGINAL: Nirie83

Herlig fin mage!! [:D]
men ser fryktelig tung ut ja! Håoer hun kommer snaaart! [:)] lykke til :))

Siden hun ikke har svart noe er hun kanskje i fødsel nå???? ÅHHH[:D][:D][:D][:D]

Siden hun ikke har svart noe er hun kanskje i fødsel nå???? ÅHHH[:D][:D][:D][:D]

Hehe, søta! [;)]

Neeeeida, sitter her og kjeder meg... Fint lite action annet en de vanlige masriene/modningsriene/vonde kynnerne jeg har hatt de siste ukene.
[:'(]

ORIGINAL: Rosica

Hehe, søta! [;)]

Neeeeida, sitter her og kjeder meg... Fint lite action annet en de vanlige masriene/modningsriene/vonde kynnerne jeg har hatt de siste ukene.
[:'(]

Åhhh...[&o] He he nå ble jeg skikkelig skuffa altså..................[8D][:D]

Back
Topp