må bare si noe...

SweetCherry

Gift med forumet
i morgen er det vår tur for ul, men jeg er kjempe nervøs (var ikke det forrige gang) så har ikke orket å gå inn på alle ul trådene i det siste, men skal seff gjøre det når vår ul er overstått i morgen! 

da skal jeg få gratulert alle og enhver, men foreløpig er jeg så nervøs at jeg holder meg litt unna de (ikke spørr hvorfor).. 

Skjønner hva du mener! Skal selv på ultralyd om to uker og er veldig nervøs. Selvfølgelig spent på en god måte også, men de skumle tankene kommer snikende innimellom. Har faktisk vært mye mer bekymra i dette svangerskapet enn det første, av en eller annen grunn..

Forstår deg godt, har det sånn jeg og!
Skal ikke på ul før 2. januar, så er veldig fjernt enda, men gruer meg skikkelig! Er overbevist innimellom om at noe er galt

Sånn hadde jeg det ikke forige gang....

Masse lykke til i morra, det er helt sikkert kjempefint!!

Jeg skjønner deg også.

Hadde det ikke slik med de 2 andre, men denne gang holdt jeg på å kaste opp fordi jeg var så nervøs. Men det gikk strålende, og det gjør det med deg også skal du se

Kanskje du får det motsatte kjønn denne gang, og derfor er det annerledes ?

Jeg hadde vært nervøs veldig lenge, en dag  før ultralyd fikk jeg en rar følelse, som om babyen sa "mamma da, ikke vær nervøs, jeg er jo en liten rolig jente", dette sa jeg til mannen min, og jeg fikk helt rett

bra det ikke bare er meg som er nervøs andre gangen.. det går sikkert fint, har jo sett og hørt babyen før, men klarer bare ikke å slappe av så skal bli skikkelig deilig å få det overstått. 

skal å seff oppdatere dere etterpå 

Vet du hva.. jeg har hatt det på akkurat samme måte! jeg har greit nok lest trådene om ultralyd, men spesielt siste døgnet har jeg tenkt mye.. I går kveld slet jeg med å sove, selv om det ble seint før jeg kom meg i seng. Lå bare og tenkte på "hva om..".

Har nettopp kommet tilbake fra ultralyd, og fått den bekreftelsen jeg ønsket: alt er som det skal være!

Første svangerskapet når jeg skulle på ultralyd tenkte jeg virkelig ikke noenting på at noe kunne være galt. Vi skulle jo bare dit og se på lille i magen..

Jeg skjønner deg kjempegodt!!! Ønsker deg masse lykke til imorgen, det blir godt når ventetida er over!!!

Morsinstinktet slår inn både her og der ;)
Det er lov å være nervøs, og ikke unaturlig å tenke tanken.

Masse lykke til i morgen! *klem*

Kjenner meg sååå igjen i det du skriver!
Akkurat slik hadde eg det sist gang også, var så nervøs at eg holdt på å kjæsje i en annen dør en den vi skulle gå inn for å ta ul!
Kjenner eg er ganske så nervøs denne gangen også, men det er helt normalt, tanken på 'hva om' det er noe galt vil alltid ligge å trigge litt før man får det endelig bekreftet at alt er som det skal... :) Er heldigvis ytterst få som får dårlige nyheter...
Det går nok så fint så skal du se :) Masse lykke til! Gleder meg til oppdatering! :)

Back
Topp