Må bare si det

*MIRIAM*

Elsker forumet
Vi har funnet oss et hus vi skal leie i vestfold. Sem heter det visst der. Og det er et skikkelig koselig hus. Langt inne i skogen. Ser ut som en hytte. Gress på taket, panel på veggene og brønnvann. Men er som et helt vanelig hus ellers.
Gleder meg til å flytte nå. Må bare hoppe rett i pakkinga. Men ikke like lett når hele kroppen faller fra hverandre. Vi flytter i 3 Februar. TROR JEG [8|]

Her er noen bilder av skaustua

Det hørtes ut som et koselig hus![:D]

Det er så fint et hus. Helt nytt er det også. Kun 4 år gammelt. + at vi får gratis ved. Himla kjekt

ORIGINAL: ingermor

HEI. BOR IKKE LANGT FRA SEM..KOSELIG STED:)
[;)][;)]
GRATULERER M HUS DA:-)[:D]

TAKKER

Gratulerer med hus[:D] Jeg ønsker meg også et hus.. Leilighet er liksom ikke heelt min ting..

Grattis med hus da...det går helt sikkert bra med flyttinga! Ta en dag av gangen,. så ordner det seg!

Vestfold er et fint sted altså....KOOOOOS dere der!

Klem, M

Gratulere med hus da....

Så morro[:)] Gratulere!
Er ikke Sem i Tønsberg? Prøver bare å plassere stedet for meg selv her[:)]

For å være helt ærlig er jeg ikke helt sikker. Men ligger nærmere Tønsberg enn Sandefjord.
ORIGINAL: Lisee

Så morro[:)] Gratulere!
Er ikke Sem i Tønsberg? Prøver bare å plassere stedet for meg selv her[:)]

gratulerer med hus!![:D]
jeg ønsker meg også et hus..[:@]

Så ut til å vær et kjempe koselig hus[:)]gratulere.

Edvine

Så koseli hus da. Det såg jo helt eventyrligt ut [:)] Lykke til.

Det var et kjempe koslig hus!
gratulerer! [;)]

Gratulerer med kjempekoselig hus [:)] Så tøffe dere er da, flytter til ett helt nytt sted.... Lykke til med flytting, hus og baby....

Så jo knallfint ut der!! Dere får få litt hjelp med selve flyttinga, og så må du bare la det ta litt tid om du blir sliten!

Gratulerer og lykke til!

Så bra at dere fikk det huset da, gratulerer[:)]
Det er fint i Vestfold, velkommen[:)]

Back
Topp