Må bare lufte litt..

Ninu

Betatt av forumet
-For det første har jeg mistet SINNSYKE mengder med hår igjennom dette svangerskapet. Sikker på at jeg kunne lagt minst 4 parykker om jeg hadde spart på alt. Jeg hadde ikke akkurat tykt hår fra før av, så nå begynner jeg å bli tynnhåret.
-For det andre er puppene mine ødelagt! [:'(] Lilla, stygge strekkmerker overalt. Hoppet glatt fra en c-cup til en stor e-cup. Hvor skal det ende??
-Og etter litt har jeg akseptert at jeg har og kommer til å ha stygge pupper. Og oppi det hele har jeg fått strekkmerker på magen! Små, rosa saker. Har hatt den fine huden frem til i kveld. Arrrgh. De kom mens jeg tok en dusj! Og jeg som ikke skulle få det [:(]
-og sist, men ikke minst har jeg fått utslett på toppen av magen. Små, rød prikker som klør som f.

Ahhh.. Deilig! Måtte bare få frustrasjonen ut. Alt blir nok i glemme-boken når jenta mi kommer, [;)] men det er ikke alltid så lett å tenke sånn.

*Adelin er ventet 7.mars*

*trøsteklem*

Det er ikke alt som er like moro med å gå gravid nei.... [&:]

Jeg fikk endel strekkmerker på puppene og på hoftene da jeg var gravid forrige gang, men strekene ble heldigvis fort ganske usynlige, spesielt på puppne. Kanskje fordi det er tynn hud der. Kan kjenne dem men ser dem ikke lenger. Denne gangen har jeg bare fårr litt merker på samme sted som forrige gang, men er ikke så bekymret siden de forsvant ganske fort sist. Det hjelper desverre ikke å smøre seg inn noe særlig heller, må bare ta tiden til hjelp.
Og sist men ikke minst, DET ER VERDT DET!!!!!!![:)] Tenk hva vi får igjen!

Det er IKKE noe gøy!
Ser du har termin dagen etter meg.. drøye 8 uker igjen nå.
Vi får holde ut, og trøste oss med at det alt er glemt om et par mnd (forhåpentligvis [;)] )
Babyen bryr seg ikke om hvordan vi ser ut avlikevel..
Jeg har tatt et skikkelig tak med meg selv idag, skjønner du. Funnet optimisten i meg, som var begravet langt der inne. [:)].

ORIGINAL: Ninu

-For det første har jeg mistet SINNSYKE mengder med hår igjennom dette svangerskapet. Sikker på at jeg kunne lagt minst 4 parykker om jeg hadde spart på alt. Jeg hadde ikke akkurat tykt hår fra før av, så nå begynner jeg å bli tynnhåret.
-For det andre er puppene mine ødelagt! [:'(] Lilla, stygge strekkmerker overalt. Hoppet glatt fra en c-cup til en stor e-cup. Hvor skal det ende??
-Og etter litt har jeg akseptert at jeg har og kommer til å ha stygge pupper. Og oppi det hele har jeg fått strekkmerker på magen! Små, rosa saker. Har hatt den fine huden frem til i kveld. Arrrgh. De kom mens jeg tok en dusj! Og jeg som ikke skulle få det [:(]
-og sist, men ikke minst har jeg fått utslett på toppen av magen. Små, rød prikker som klør som f.

Ahhh.. Deilig! Måtte bare få frustrasjonen ut. Alt blir nok i glemme-boken når jenta mi kommer, [;)] men det er ikke alltid så lett å tenke sånn.

Samme termindato som meg[:)][:)][:)]

Har vi?? Så gøy!
Hvor i Oslo er du fra?

UFF...det er ikke mye moeo men det er verdt det!Strekk merkene går nok bort det synes ivertfall ikke etter på¨...minne fra sist er nesten borte men de synes jo litt nå igjen men fikk mest sist jeg gikk gravid...

Back
Topp