må bare klage litt

mammen t daniel

Gift med forumet
kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig nå altså! føler jeg jobber så hardt både med å få i meg riktig antall kcal og trene, men resultatene uteblir liksom[8|] jeg vil så gjerne ha resultater av alt det arbeidet jeg legger ned slik som dere andre...
uff, dagens syt fra meg, nå går jeg og trener aerobicen min[8D]
 
jeg går ned, forrige uke gikk jeg ned 1.1 kg mener jeg det var, men føler kroppen forandrer seg så lite... har gått ned ca halvparten av det som egentlig er målet nå, men føler virkelig ikke de kg syns noe særlig altså[>:] og forrige uke trente jeg lite, i går kun 40 min rockering, i dag 20 min step, 30 ds og pilatesaerobicen. er det for mye da?
 
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

ORIGINAL: mammen t daniel

jeg går ned, forrige uke gikk jeg ned 1.1 kg mener jeg det var, men føler kroppen forandrer seg så lite... har gått ned ca halvparten av det som egentlig er målet nå, men føler virkelig ikke de kg syns noe særlig altså[>:] og forrige uke trente jeg lite, i går kun 40 min rockering, i dag 20 min step, 30 ds og pilatesaerobicen. er det for mye da?

Du gikk jo ned da? kanskje du skal fortsette slik? Kanskje du må ha mer dymamisk trening for å merke d bedre.


har stort sett gått ned de siste ukene ja, men ser det som sagt så dårlig... jeg vil se det på kroppen og, ikke bare på vekta... hva foreslår du av dynamisk trening? jeg er litt sånn fastgrodd tror jeg... har bestillt 2 dvder med jillian da, men de er ikke kommet. kjenner jeg er leeeei 30 ds nå!
 
dataen min har krasja, så låner en gaaammel av pappa nå til jeg får kjøpt meg en ny, så får ikke lasta ned noe. bør jeg kun trene de 2 da, ingenting annet?
 
stooooor klem til deg vennen!!! eg vett du trene så masse og e så flinke! hadde aldri klart å holde det tempoet du gjør[:-][:D] ååå eg håpe du har gått ned masse te fredag å at du ser mer results så du seie. eg ser masse endring på deg da[;)] du e så fine o atte
 
ORIGINAL: Tryll

stooooor klem til deg vennen!!! eg vett du trene så masse og e så flinke! hadde aldri klart å holde det tempoet du gjør[:-][:D] ååå eg håpe du har gått ned masse te fredag å at du ser mer results så du seie. eg ser masse endring på deg da[;)] du e så fine o atte

takk vennen, goe du e[:)] ser ingenting eg, føle d e akkurat likt så når eg starta[:-] du ser smashing ut by the way!!! må stoppa nå tror eg, så d e nåke ijenn av deg[:D] tror neppe eg komme t å få sånnein kropp så du har uansett, men nåke må nå konna skje her o håpe eg!!!
 
ORIGINAL: mammen t daniel

ORIGINAL: Tryll

stooooor klem til deg vennen!!! eg vett du trene så masse og e så flinke! hadde aldri klart å holde det tempoet du gjør[:-][:D] ååå eg håpe du har gått ned masse te fredag å at du ser mer results så du seie. eg ser masse endring på deg da[;)] du e så fine o atte

takk vennen, goe du e[:)] ser ingenting eg, føle d e akkurat likt så når eg starta[:-] du ser smashing ut by the way!!! må stoppa nå tror eg, så d e nåke ijenn av deg[:D] tror neppe eg komme t å få sånnein kropp så du har uansett, men nåke må nå konna skje her o håpe eg!!!

 
eg har sett stoore forandring!! å du komme nok te å forandra deg mer o![;)]ja eg e slutta nå[8D][:)]mål nådd. må bare holde det her å ikke gå opp igjen
 
ORIGINAL: Tryll

ORIGINAL: mammen t daniel

ORIGINAL: Tryll

stooooor klem til deg vennen!!! eg vett du trene så masse og e så flinke! hadde aldri klart å holde det tempoet du gjør[:-][:D] ååå eg håpe du har gått ned masse te fredag å at du ser mer results så du seie. eg ser masse endring på deg da[;)] du e så fine o atte

takk vennen, goe du e[:)] ser ingenting eg, føle d e akkurat likt så når eg starta[:-] du ser smashing ut by the way!!! må stoppa nå tror eg, så d e nåke ijenn av deg[:D] tror neppe eg komme t å få sånnein kropp så du har uansett, men nåke må nå konna skje her o håpe eg!!!


eg har sett stoore forandring!! å du komme nok te å forandra deg mer o![;)]ja eg e slutta nå[8D][:)]mål nådd. må bare holde det her å ikke gå opp igjen

tusen takk, håpe d bare e eg så ikkje ser d då[8D] har sååå lyst å føle meg vel i bikini t sommaren asså!
 
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

D er helt greit å trene mye men som meg så har du en tendens til å overdrive[8D] Så tren litt mindre ,d kan faktsk funke..men tja...holde deg til en time-1,5 timer trening om dagen da kanskje så se hvordan d går..d kan hjelpe å ikke trene så my skjønner d for da har ikke kroppen så mye å gå på..alt du konsumerer forsvinner så da må du i utgangspunktet spise mer selv om du skal ned[;)]

du har helt sikkert rett, jeg har vel blitt litt sånn treningsnarkoman.... da kan jeg trene hver dag ikke sant, hvis jeg bare trener 1- 1,5 timer? ble litt mer i dag da tror jeg, men bare 20 min tror jeg... og kan jo gå meg en tur i tillegg kanskje, når været og føret blir litt bedre[8D]
uff, men når jeg får de dvdene så tar jeg de annenhver dag pluss rockering og pilates annenhver dag f.eks?
 
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

D beste er faktisk å kutte ut noe og begynne med noe nytt[;)] For hvis man trener d samme sant..over lenge tid vil d ikke ha virkning..så feks je nå har ikke trent pilates på to uker og byttet helt trening...gjordepilates idag og d var tungt[8D] Så setter d opp forbrenningen og gjør at kroppen reagerer mer og man får mer utav treninga[:)] så skift trening innimellom,d er d beste[;)] kan være derfor du ser så lite selvv fordi kroppen din får ikke noe utfordrnger mer sant..du trener d samme hele tiden. Trim i seg selv kan du gjøre så mye du vil..gå tur osv[:)] Så jeg ville prøvd å ta en time med jillians video..de du får..bytte på annenhver dag..så ta feks rockeringen eller pilatesen i tillegg...så kan du feks bytte etter to uker da feks...ta shredden..feks...to ganger...lvel en og to feks? bre et forslag..så velge enten pilatesen eller ringen[;)] Så du ikke har d samme hele tiden..så kan du feks uken etter bruke aerobicen til winsor pilates i to uker..så skifter du igjen sant..skjønner?[8D] Kanskje øke vektene på videoene til jillian også...alt hjelper[:)] Og spis nok kcal,,gjerne spis 50 kcal ekstra de dagene du føler deg daffere osv og drikk nok vann seff...du trener mye så må ha ekstra.

bruker stort sett 1,5-2 kg vektene nå, kommer litt an på dagsformen[8D]
ja, slik kan jeg gjøre det, det var lurt[:)] til høsten kan jeg begynne å jogge og og det gleder jeg meg sååå til!!! hvordan trener du for tida da?
 
så bra det funker! hååååper det funker for meg og, er så lei av å føle megh som en blubb!!!
tror 2 kg holder ennå, hehe, sååå svak i armene[8D] men merker de og kommer seg da, greier en slags armheving og nå av de i starten på nivå 2[8D]
 
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Jo,men hvis du skal ha en del fremgang sant,så må du presse litt på[;)] Så om du hadde økt vektene og d blir vondt/tungt liksom..så er d bra...for d er da kroppen din forandrer seg...ergo du vil fortere merke forskell i cm osv[;)]

men virker ikke det stort sett på armene da (føler seg teit)? for de er jeg egentlig blitt ganske fornøyd med, null heng der
 
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Hehehe,neeei altså..so jillian sier...man vil trene de små muskelgruppene samtidelig som de store og ergo brenne mer fett[;)] Øker du på vektene ..akkurat som i all annen vekt styrketrening..så vl du få bedre utbytte og fremgang i treningen[;)] Gjør du utfall med håndektene som blir tygnre og tyngre er d klart d vises på resten av deg og [8D] Man må øke hele tiden på ll trening ellers vil man stå på stedet forever[8D] Og selv om du er fornøyd så vil du o sikkert opprettolde d ?[;)]

får prøve med 2 kger, pluss o,5kg på håndleddene eller noe da, på nivå 3 (begynner på det i dag) kunne jeg nok hatt 3kger og, men det har jeg ikke... og akkurat nå er lommeboka mer enn bunnskrapt[8|]
 
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Ja går fint an ja[;)] Men du må jo ikke gjøre d nååå[8D] Du kan jo ta 3 kg når du får d til [;)] Men vil anbefale at du øker litt og litt hele tiden..d er slik man få best treningsrogresjon [:)] Løper man i 20 min ..kan man øke etterhvert som man blir bedre form sant...samme med vekter..når man kjenner d er lett..så skl man øke..man skal kjenne at d river[8D]

kjennte egentlig at det gikk greit med 2 kg vekter på nivå 3 sist, så bør vel ha de tyngre ja... syns vektøvelsene er verre på nivå 1 og 2 jeg[8D] i alle fall densiste øvelsen på hver av de, hvor en skal løfte dem til øyehøyde, den er like grusom hver gang den altså! hehe[8D] men får bare kjøre på, gjøre det på kvelden så kan jeg legge meg etterpå[8D]
 
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

ORIGINAL: mammen t daniel

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Ja går fint an ja[;)] Men du må jo ikke gjøre d nååå[8D] Du kan jo ta 3 kg når du får d til [;)] Men vil anbefale at du øker litt og litt hele tiden..d er slik man få best treningsrogresjon [:)] Løper man i 20 min ..kan man øke etterhvert som man blir bedre form sant...samme med vekter..når man kjenner d er lett..så skl man øke..man skal kjenne at d river[8D]

kjennte egentlig at det gikk greit med 2 kg vekter på nivå 3 sist, så bør vel ha de tyngre ja... syns vektøvelsene er verre på nivå 1 og 2 jeg[8D] i alle fall densiste øvelsen på hver av de, hvor en skal løfte dem til øyehøyde, den er like grusom hver gang den altså! hehe[8D] men får bare kjøre på, gjøre det på kvelden så kan jeg legge meg etterpå[8D]

Heeelt enig! Den der man skal synke ned og ha vektene opp i øyehøyde er GRUSOM hver gang[8D]Synes også den siste på level en der du skal holde vektene opp og synke ned på siden med rompa ut...ivertfall siste styrkeøvelse før siste runde cardio på level en..hater den[8D]Men hus å spise før du legger deg etter trening da[:)] Er sånn halvparten av resultatet d[8D]

 
jaaaa!!! akkurat de er det jeg mener! det er tortur altså! er den jeg sliter mest med tunge vekter på, hadde sikkert slitt uten vekter og[X(] hadde et håp da jeg starta opp igjen denne runden at de øvelsene skulle gå lettere, men neeeida, like forferdelig second time around gitt[8D]
spiser alltid etter trening, beste måltidet på dagen det[:D]
 
lurer på om nivå 3 er "lettere" fordi det er mer for å stramme og definere jeg, mens nivå 1 og 2 skal kvitte kgene, kan det være noe i det tror du?
 
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

ORIGINAL: mammen t daniel

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

ORIGINAL: mammen t daniel

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Ja går fint an ja[;)] Men du må jo ikke gjøre d nååå[8D] Du kan jo ta 3 kg når du får d til [;)] Men vil anbefale at du øker litt og litt hele tiden..d er slik man få best treningsrogresjon [:)] Løper man i 20 min ..kan man øke etterhvert som man blir bedre form sant...samme med vekter..når man kjenner d er lett..så skl man øke..man skal kjenne at d river[8D]

kjennte egentlig at det gikk greit med 2 kg vekter på nivå 3 sist, så bør vel ha de tyngre ja... syns vektøvelsene er verre på nivå 1 og 2 jeg[8D] i alle fall densiste øvelsen på hver av de, hvor en skal løfte dem til øyehøyde, den er like grusom hver gang den altså! hehe[8D] men får bare kjøre på, gjøre det på kvelden så kan jeg legge meg etterpå[8D]

Heeelt enig! Den der man skal synke ned og ha vektene opp i øyehøyde er GRUSOM hver gang[8D]Synes også den siste på level en der du skal holde vektene opp og synke ned på siden med rompa ut...ivertfall siste styrkeøvelse før siste runde cardio på level en..hater den[8D]Men hus å spise før du legger deg etter trening da[:)] Er sånn halvparten av resultatet d[8D]


jaaaa!!! akkurat de er det jeg mener! det er tortur altså! er den jeg sliter mest med tunge vekter på, hadde sikkert slitt uten vekter og[X(] hadde et håp da jeg starta opp igjen denne runden at de øvelsene skulle gå lettere, men neeeida, like forferdelig second time around gitt[8D]
spiser alltid etter trening, beste måltidet på dagen det[:D]

lurer på om nivå 3 er "lettere" fordi det er mer for å stramme og definere jeg, mens nivå 1 og 2 skal kvitte kgene, kan det være noe i det tror du?

Jeg aner ikke..hun sier jo at nivå 3 er hardere selv i dvden jo[8D] Men jegliker ikke nivå 3 da..så mye merkelige øvelser der[8|] og hopping..hater d[X(] Men men...synes alt er tungt andre gang jeg og[8D] Men d kan da godt hende at nivå 3 skal stramme mest ja..for sende mail og spørre hu[:D]

 
uff ja, spes hoppinga på slutten, da er det liksom litt sånn hoppe? nå?? neeei... det går ikke... men, hopping skal jo være veldig bra da.... så jeg biter tennene sammen og hopper det jeg er god for jeg[:D][8D] (ikke at det er så veldig mye å skryte av da, hehe) syns egentlig nivå 3 er helt grei jeg, merker fort at jeg blir sterkere når jeg trener den synes jeg
 
Back
Topp