Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wee Føler det er mer virkelig nå når jeg snart er 12 uker
Har du doppler hjemme? Jeg har ikke turt å kjøpt/prøvd selv. Men samboeren fikk ikke vært med på kontrollen pga jobb, så merker at han ikke er så fornøyd :/Da er vi to jubler også for at jeg finner hjertelyden høyere opp på magen enn hva jeg gjorde for kun en uke siden. Satser på at det er et godt tegn!
Har du doppler hjemme? Jeg har ikke turt å kjøpt/prøvd selv. Men samboeren fikk ikke vært med på kontrollen pga jobb, så merker at han ikke er så fornøyd :/
Vet du om man får høre det når man tar ul?
Elsker å snart være i uke 12, bare 2 dager igjen <3
Hehe høres nesten ut som om jeg må kjøpe meg doppler jeg også Hvor kjøper man det, og hvor mye ligger det på i pris ca?Ja, jeg kjøpte meg en doppler fordi jeg har vært så bekymret. På kvelden er hjertelyden lett å finne. Høres ut som et lokomotiv På morgenen må jeg lete litt for å finne den. Men merker veldig tydelig at jeg finner den lengre opp på magen nå.
Jeg er usikker på hva de kan se på ultralyd. Legen tok en utvendig ultralyd på meg i uke 7 for å sjekke om det var noe der inne pga. spotting. Da fikk jeg se glimt av en liten bønne. Usikker på hvor langt man må være på vei for at man kan se hjertet banke osv på utvendig ul... Første gang jeg er kommet så langt i et svangerskap så nå er alt litt nytt for meg
Samboeren ble overlykkelig da han fikk høre hjertelyden for første gang og nå lar han ikke magen min være i fred, hehe
Hehe høres nesten ut som om jeg må kjøpe meg doppler jeg også Hvor kjøper man det, og hvor mye ligger det på i pris ca?
Kanskje samboeren blir i bedre humør da