Må bare høre - spark der nede..

cakegirl84

Betatt av forumet
Jeg har hatt mye vondt i lysken, noe som forsåvidt er kjent, da ting utvider seg osv. Derimot i dag har jeg hatt mer menslignende smerter nederst i magen, typ rundt lyskeområdet/ egglederne.. Jeg har kjent tre spark rundt navleområdet, men ellers kun spark ned mot "tissen"/åpningen. Kan ikke huske at førstemann sparket så mye ned den veien. Jeg har morkake som liger ut mot magen, men alikevel rart at han sparker så mye ned den veien. Eller er det flere som kjenner mye spark der nede?

Kjenner spark nedover hele tiden :p

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Jeg kjenner også spark nedover, men ikke så mye. Min lille liker å sparke mot høyre mest, men han sparker ned en del også :) har også morkake på fremre vegg :)

Av og til. Men ikke så ofte.
Rart når han sparker der. :-)

Frøkna mi snurrer rundt som en karusell og sparker i nesten alle retninger :)

Frøkna mi snurrer rundt som en karusell og sparker i nesten alle retninger :)
Hi hi.... sånn er det her også, ikke rart samboeren ikke kjente spart utenpå magen før i går. Han har forsøkt å flytte hånda dit det sparket sist, men da sparker det gjerne et helt annet sted neste gang :wtf:

spark nede og til venstre.litt mer på høyre side siste dagene:) morkake fremre vegg og 22+5

Jeg har skjønt at jeg bare var litt paranoid i går. Bra det er flere som har en nedoversparker. Blir vel mer spark overalt etter hvert.

Back
Topp