må bare fortelle.....

Solo super

Elsker forumet
VIP
Så tråden her om det var noen som var dilla på noe!!!!

Jeg er tørst...heeeeele tiden.men i mitt forrige svangerskap så fikk jeg dilla på ISBITER,det var helt sykt,og ikke tro at en is bit er en is bit..åååå neida.
Hadde en egen skuff med isbiter i fryseren og satt å fantaserte om snø....
Så slo det meg i sta,tenk om isbit monsteret blir vekket til live igjen i dette svangerskapet..

Hvis dere kjører da mellom drammen å ser ei gravid dame som sitter ute i snø fon å kaster i seg snø...så vet dere at det er meg,eller så klatrer jeg i tak renner for å få tak i sånne stoooore is kuber... he he....

hahaha I`ll keep that in mind:) skal jeg ringe etter ambulanse da eller vil du helst bli latt være i fred om du da ikke er en fare for ditt eget eller andres liv?? :P

p.s: jeg deler bursdag med gutten din:)

isbiter hadde både jeg og søstera mi dilla på når vi var gravide:) hehe

Det spiste jeg også en hau av da jeg var gravid med snuppa....tror mannen min var litt lei av den knaskinga på slutten[:)]...og så kjøpte jeg sikkert 100 pakker med lollipopis[;)]

Jeg er også veldig tørst og synes det må være isbiter i alt. Yum!

Haha, ser det for meg[:D] Jeg er også veldig tørst, var det sist også.. Etterhvert sist var jeg helt gal etter appelsiner, er så gode også på nyåret!! Mmm.. Til nå har jeg flere ganger fått så lyst på noe salt (hadde jeg ikke sist), pølser eller hva som helst[:D]

Hahaha! Så herlig!
Jeg er konstant tørst og flyr på do hele tida.

ORIGINAL: exene

hahaha I`ll keep that in mind:) skal jeg ringe etter ambulanse da eller vil du helst bli latt være i fred om du da ikke er en fare for ditt eget eller andres liv?? :P

p.s: jeg deler bursdag med gutten din:)

Du kan jo først prøve å lokke meg ned med is biter fra mc donalds(de flate isbitene)...hører jeg ikke etter så ring brannvesenet,tenk om jeg skulle dette i hode på noen... ha ha ha...
Så du og lille gutt har bursdag samme dag[:D] så koselig... ikke lenge igjen til full festda[:D]

Jeg også var hekta på isbiter, særlig i slutten av svangerskapet. Lurer på om det blir slik denne gangen også!

Så sprøtt. Har en venninne som og ble hekta på isbiter i graviditeten. En rar til å få lyst på siden det ikke smaker noe. Hun fikk tvillinger...[:D][:D]

Back
Topp