må bare fortelle

~Lisbeth83~

Forumet er livet
litt morro...
pusen min elsker melon yoghurt...
sitter nå på fanget til pappan å spiser av skje[:D]

Ha ha kult, du må jo ta bilde av det[:D]

Morsomt! Katten vår elsker brødskive med hapå..!

nå har han yoghurt over hele ansiktet[:D][:D]
sleiker for harde livet[8D][8D]

[:D]He he,synes jeg ser det ja. Bikkja mi spiser stort sett alt,så lenge han ser at menneske-broren hans spiser det først. Men det beste han vet er kina\bali mat med masse hvitløk og Hoi- sin saus.... Bra at han ikke er plaget av sensibel mage![:D]

Kattungene vi hadde elsket potetgull de[:D]

Katten vår er helt vill etter skogsbær yoghurt han, den der dou saken med musli ved siden av. Sambo satte den fra seg på krakken til stolen mens han skulle hente noe på kjøkkenet, og da han kom tilbake satt det en lykkelig pus og spiste yoghurt rett fra begeret[:D] Han blir helt gaaal når han kjenner at vi spiser det. Men jordbæryoghurten min er ikke bra nok da[8D]

De er rare de kattene[:D]

her har dere beviset[:D]

Så søt da, han koser seg ja [:)]

utrolig søt pus. pusen min elsker agurk han. han spiser heller agurken enn osten under liksom. snålt...

Morsomt bilde... [:D]
Vi hadde en katt for noen år siden som også var helt vill etter youghurt (og is og rømme og alle andre melkeprodukter) Youghurten spiste han rett fra boksen... (de gamle plastbegerne) Ikke noe klinete....

hehe.

Katta mi går berserk når jeg drikker skjokolademelk på flaske. Cocio tror jeg den heter.
Da må jeg hente en skål å gi ham litt. Ellers får jeg aldri fred.

[:D]HA HA HA[:D] Hunden min elsker alt. Når jeg spiser appelsin da tigger han, pleier vanlivis ike å tigge. Han kan spise en halv appelsin.. sikkert mangel på c-vitamin[;)]

Back
Topp