Må bare fortelle....

ORIGINAL: cleo_84

Må du være farmor da?? Kan du ikke være bestemor?? Folk er merkelige, hvordan i all verden kan den personen vite om du skal ha flere barn eller ikke f. eks??

Lykke til med prins nr 2 i magen, tenk hvor mye glede de vil ha av hverandre:)

Greia var vel det at man som farmor kanskje havner litt mer på utsiden når det kommer barnebarn. Man er jo fremdeles farmor selv om man får tittelen bestemor. Men man kan også, som sagt tidligere, få like fint forhold til sine eventuelle barnebarn om man er farmor. Da broren min og jeg var små hadde vi like bra forhold til farmora vår som vi hadde og har til mormora vår (farmor døde for lenge siden, før vi var voksne). Var ikke noe forskjell der. Men en ting er jo at barnas fedre gjerne kan bli flinkere til å ta med ungene sine til sine egne foreldre. Selv om mammaen min bor på andre siden av landet og vi bor i gangavstand til svigers, så stikker jeg ytterst sjelden innom svigers alene. Har vel skjedd 3-4 ganger på 7 år. [:-] Som mor tar man gjerne heller med ungene til sin egen familie, og det er som regel mor som sørger for kontakt med slekta, der kan mange fedre bli flinkere. Mange farmødre gir svigerdatter skylda for at de ikke får sett barnebarna nok, men jeg mener at her har da far større plikt til å opprettholde kontakt med sine egne foreldre. Er det jeg ser som naturlig iallefall.

herregud assa!!! er det mulig å tenke sånn i det heletatt, er det ikke samme om man er mormor eller farmor da??? bestemor blir man jo sikkert uansett... ja ja, folk får seg til å si mye rart ja!!!![&:]

huff kor frækt :S
men da kan du jo værra Bæstemor ;) kosliar ord d synes æ da :)

ORIGINAL: Ecinnaj

huff kor frækt :S
men da kan du jo værra Bæstemor ;) kosliar ord d synes æ da :)

Trur nok ikkje det har nokke som helst med ordet farmor å gjere! :) Det går nok meir på relasjonen mellom barn og foreldre/svigerforeldre! :)

Så bestemor blir man jo uansett ka man blir kalla! :)

ORIGINAL: Ju9ta

HYyyyyyyyyyyl!!!
Der sa du noe!!
Vil aldri bli noen sin farmor jeg da..[:-][:-][:-][:-][:-][:(]

Ikke jeg heller Ju9ta... hehe....
men blir mormor eller bestemor!!! Helt topp det også [:D][:D][:D]

Helt utrolig hva folk klarer å si [&:][&:]

Men seriøst, enkelte folk eier ikke et eneste IQ i hodet az.
Enn å si noe sånt da?
Forbanna møkkakjærring..[:@]

ORIGINAL: snartmamma77

Jobber som frisør,og jeg lover dere....vi får høre mye rart[8|]alt fra hvordan vi ser ut kroppslig og det meste--dette av kunder altså--

Men her forleden dag da slo det til med rareste kommentaren....Fortalte en kunde at joda nå kommer det en ny prins i fam og at jeg ble den enesete høna i haneflokken siden vi har Christian fra før da..vet dere hva hun presterte og si:Åhhhh,,uff da skal du ha en sønn til?åhh men da blir du aldri mormor da

Erre mulig...???Ja,så begynte jeg og tenke litt på dette da....flere som har eller får 2 sønner som har tenkt det samme..blir farmor da,er vel VEL og bra det?

Daer av folk jeg asså[:@]

Men det viktigste er jo ikke tittelen på hva du blir når dine barn får barne det som er koseligst er jo at du får barnebarn[:D]

Ikke om det er mormor, farmor eller hva det, tror ikke det er noe du kommer til å bry deg så mye om når den tiden kommer[:)]

Back
Topp