*..Tina..*
Glad i forumet
Årh, tittel sier seg selv.. Har hatt tidenes værste helg.. Begynte på lørdag med stikkinger i magen, gikk på do og der kom rikelig med fersk blod.. Fikk time på legevakt, hvor legen konstanterte SA..(uten undersøkelse vell og merke).. Blødningen sluttet, men søndag og mandag kom en del gammelt, koagulert blod... Fikk bestilt med en ØH gyn.undersøkelse mandag kveld, og jeg var sikker på at jeg kom til å få samme svar der. Men nei, der var en tydelig plommesekk og sterk og stabil hjerterytme hos en liten spire.. ALDRI vært så letta før, jeg og sambo var helt i sjokk..! Men selvfølgelig kjempeglad og letta. Legen kunne ikke svare på hvorfor jeg hadde blødd, men s at det muligens kunne være at jeg var gravid med tvillinger, og at den ene hadde gått til "grunne" som hun sa så fint...
Har ikke hatt blødning etter dette, var hos fastlege i går og fikk satt i gang prosessen med helsekort, henvisning til vanlig ul osv.. Han kunne ikke svare på sjansen for at dette gikk bra, kontra at det ikke gikk bra, siden jeg har hatt disse blødningene.. Jeg er dritnervøs, for å si det mildt, kvir meg til hvert toalettbesøk, da jeg er redd for å finne blod i doskåla når jeg er ferdig.. Har en del "dump" smerte i venstre side, noe legen sa kunne være fordi jeg hadde hatt eggløsning fra venstre side, og at det var dette egget som ble befrukter..
Off, ble en lang tråd dette, men måtte bare få det ut.. Aldri vært så nervøs Noen som har opplevd lignende?
Har ikke hatt blødning etter dette, var hos fastlege i går og fikk satt i gang prosessen med helsekort, henvisning til vanlig ul osv.. Han kunne ikke svare på sjansen for at dette gikk bra, kontra at det ikke gikk bra, siden jeg har hatt disse blødningene.. Jeg er dritnervøs, for å si det mildt, kvir meg til hvert toalettbesøk, da jeg er redd for å finne blod i doskåla når jeg er ferdig.. Har en del "dump" smerte i venstre side, noe legen sa kunne være fordi jeg hadde hatt eggløsning fra venstre side, og at det var dette egget som ble befrukter..
Off, ble en lang tråd dette, men måtte bare få det ut.. Aldri vært så nervøs Noen som har opplevd lignende?