Må bare få ut litt her

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Må bare få ut litt omhvordan jeg har det, for og være helt ærlig så har jeg det ikke bra etter siste operasjonen når jeg fjernet den siste egglederen min :(
Har det ganske så tungt, og gråter for ikke noe ting, og tenker at jeg heller aldri kommer til og få barn.
Men det er jo typisk det for de som har så lyst på barn.
Og prøver til og med og skjule for samboeren at jeg har grått.
Og han som gjør alt for meg :(
Er rett og slett bare såå deprimert etter alt dette.. Vil liksom bare låse meg inne og ikke snakke med noen..
Beklager langt og mye klaging fra meg, men måtte bare få ut litt :oops:

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Her er det bare å øse ut med frustrasjoner :) Alle her forstår og vet akkurat hvordan du har det. Ikke glem at de aller fleste til slutt lykkes ved hjelp av assistert befruktning :) Snart er det din tur !!! Lykke til

Akkurat No føles det ikke sånn :(
Men er jo sef det man håper på...

Du må absolutt bare klage så mye du vil! Vi er alle her for å lytte til deg! Krysser virkelig fingrene for at spiren din sitter snart!!

stor klem:hug013

lov å klage her...stor klem til deg <3 føler med deg..
og kan jo si at jeg har utrolig mange av de dagene...syns hele verden er så urettferdig,
folk som får barn som ikke skulle hatt, folk som virkelig ønsker barn og strever så..og fortjener det , skal veien være så innmari tung...sjalu...
håper vi lykkes tilslutt!

Her inne er det rom for å klage og fortelle om man ikke har det bra! Vi er er alle for å støtte opp om hverandre! <3 Forumet Assistert befruktning er absolutt det beste forumet jeg har vært på! Ingen "troll"(som jeg vet om), og bare mange søte og snille jenter som støtter hverandre i tykt og tynt! :)

Så gråt gjerne dine modige tårer her inne hos oss, og du skal få en trøste klem av oss alle! Her inne forstår vi hvor sårt savnet kan være, og du slipper unna fks. slike som er uønsket gravid osv.. Kjenner jeg blir like frustrert hver gang jeg møter på slike. De skjønner ikke hvor heldige de faktisk er!

Her inne er vi jenter som omtrent har sett generasjonen bak oss har fått barn før vi har fått det til selv. Vi har mistet x antall barn, både før og etter uke 12, og skjønner at tapet er like stort uansett når man mister. Vi har prøvd og prøvd uten å lykkes, og for noen av oss går det til slutt.
Og det dummeste jeg hører er: "Bare prøv å slappe av, så går det!! In my ass, sier jeg bare!"
Noen av oss er så heldige å få ett barn til slutt, enten det er assistert befruktning, adopsjon eller ett fosterbarn. Noen av oss forblir desverre barnløse, eller har ett ønskebarn forlite.
Uansett hvordan vår sitausjon er, så er vi her for hverandre, og møter alle med den største forståelse!

En stooor trøsteklem til deg! <3

Sender deg en stooor trøste klem!!

Tusen takk for støtten værtfall :)
Godt og få ut litt og

Mange svære klemmer!! Det er ikke lett, så absolutt ikke, men her inne kan vi heldigvis si akkurat det vi trenger å si og få ut, det er godt med støtte herfra!! :) :)

Det er godt og høre :)
Takk skal dere ha :)

Syting er lov her inne.. Mange i samme baat, og man maa nesten ha vaert igjennom det selv for aa forstaaelse for hva alt dette med ass bef. innebaerer, hva det med aa slite med aa bli foreldre innebaerer etc.

Her finner du hvertfall mange flotte jenter, som stoetter gjennom tykt og tyng :-)

Men man vil liksom ikke gå rundt og klage og syte hele tiden heller.
Selv om alt føles ikke bra i det hele tatt, og hvem trodde at jeg og skulle komme i denne situasjonen om og ikke kunne få barn, ja uten om og få hjelp.
Vet ikke helt om mannen min her helt forstår hvordan jeg har det heller, eller om det bare er meg som føler at alt bare går i mot meg...
Men som med nesten alt annen, så er det vell tyngst i begynnelsen og man venner seg vell til tanken og det går lettere etter vært..
:)

Det gaar nok litt lettere etterhvert.. Men skuffelsene kan bli mange og tunge.. Saa da er det hvertfall viktig at dere er flinke til aa prate sammen om det dere skal/gaar igjennom... Det er nok hvertfall det som har berget oss naar det sto paa som verst .. Spesielt om man blir til ett hormontroll :-) hehehehe

Går bedre No.. Men man tenker på det ofte.

Det var bra at det går bedre! :) På en måte er det lurt å forberede seg på det værste.. Jeg har vært i denne prosessen i snart 8 år.. Kunne ikke forestille meg at jeg skulle få problemer med å få barn.. Helt uvirkelig egentlig..

Jamen det er jo det, mens man føler at alle andre får barn bare de ser på vær andre..
alt føles bare så rart og tom.. :(

Jamen det er jo det, mens man føler at alle andre får barn bare de ser på vær andre..
alt føles bare så rart og tom.. :(

Jeg ser den! :P Jeg har 3 søsken, og av og til lurer jeg på om de egentlig er skikket til å være foreldre.. Den ene tar abort som prevensjon og har ett barn med en tidligere kjæreste, den andre ante ikke hvem som var faren fordi hun hadde hatt sex med 2 tilfeldige på samme kveld, og den siste er narkoman og ble tatt fra barnet pga omsorgssvikt... I tillegg fikk svigerinna mi på over 40 år tvillinger da jeg mista første gangen, besteveninna mi fikk en sønn da jeg mista min andre, og 2 klasseveninner fikk da jeg mista min tredje.. Nå er jeg heldigvis gravid igjen, og besteveninna mi føder når som helst sin nr.2.. Så ja, jeg ser den absolutt! :P :P

Krysser fingrene for at det er din tur snart! <3

Ja der har du den og..
Hadde en venninne og som tok ett valg at hun skulle ikke ha barn, men hun var den første som fikk av oss venner, og var ett "uhell"
Jaja.. Og her må vi slite oss ihjel for bare den ene lille skatten :eek:
Men No sitter jeg her og venter på legen fra sykehuset skal ringe meg opp igjen, men kan vell ta sin tid ja..
Eller kansje det bare føles sånn :p

Hvor lenge må man vente på at legen skal ringe??
Ringte Kl 11 i morges, og hun har enda ikke ringt tilbake :confused:

Back
Topp