MØDRE!!

Mialille

Forumet er livet
Gratulere med morsdagen, for nån av oss e det første morsdagen, for andre e det den andre. [:D]
Kos dåkker masse i mårra. [:)]

Sjøl håpe æ på å få sove litt lengere enn sambo og lillemor.. Men det e en drøm det.. [8D]

Right back at yah! Og alle andre[:D]

Æ må nok stå opp med lillemann i mårra -.- Kenneth sto opp i dag, og lillemann våkna i 6 tida [8D]

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

Right back at yah! Og alle andre[:D]

Æ må nok stå opp med lillemann i mårra -.- Kenneth sto opp i dag, og lillemann våkna i 6 tida [8D]

Her våkna Julie halv syv, men æ va bare inne å smorte på dentinox og putta sutta i kjeften, så sovna ho igjen. Helt til halv ni.
Da tok æ ho i storsenga, og da sovna ho i arman mine. <3 Sto opp halv ti i dag vi. [:D]

Har hinta frem at han kan la meg sove litt lengere i mårra.. Men ikke fådd nåkka svar.. Så æ må vell labbe i seng nu snart, for æ må vell opp med lillemor i mårra da..

Min første morsdag også. Foreløpig er det jeg som har stått opp med lille snuppa (som alle andre dager[:'(]) og gubben sover enda. Tror ikke det blir så mye spesielt utav denne dagen...

MEN Gratulerer med morsdagen til alle mammaene her!!!!!

Gratulerer alle sammen. Min andre morsdag dette, men koselig likevel. Fikk til og med blomster på forskudd[:)]

Blæh, lillemann våkna FØR 6 [8D] Men æ lurte han til å sove lamme mæ i senga 1 time, nåkka han ikke har gjort på masse herrens måna, trur det e over 6 mnd sida han har villa sovve lamme oss i senga :P Så det va jo en koselig start på morsdagen [;)]

Ellers så har æ kjøpt vin til mamma... Så skal vi dit å spise middag i dag.. ;p

Gratulerer alle sammen[:D]

Gratulere så masse med dagen alle mødre :) min 2morsdag her, hadde den 1 når Fredrik Andrè va 1dag gammal [:D]

ORIGINAL: juneb

Gratulerer alle sammen[:D]

Wooohooooo... min første morsdag <3 <3 <3

Gratulerer alle sammen!!![:D]

Back
Topp