MÅ jeg dele Nyheten??

Pinnedyr

Betatt av forumet
Flere som ikke har delt nyheten??
Jeg har delt det med en av mine nærmeste venninne men har ikke noe lyst til å si det til flere, jeg har et godt forhold til venner og familie men hadde det ikke vært for at magen har begynt å poppe ut så har jeg kunne hold det hemmelig til babyn har kommet :D kanskje jeg føler det annerledes etter OUL..

Jeg hadde det sånn frem til helga (16 uker), så skjønner godt hva du mener :) Min hovedgrunn var egentlig redselen for at alt ikke er som det skal med den lille, så jeg tenkte at jo flere vi forteller det til, jo flere må vi også fortelle de dårlige nyhetene til. Men nå som det bare er to uker til oul, så tenker jeg at vennene våre "fortjener" å vite det, både hvis det går bra og hvis ikke, pluss at det er begrenset hvor fort nyhetene rekker å spre seg på to uker :)

Jeg hadde det sånn frem til helga (16 uker), så skjønner godt hva du mener :) Min hovedgrunn var egentlig redselen for at alt ikke er som det skal med den lille, så jeg tenkte at jo flere vi forteller det til, jo flere må vi også fortelle de dårlige nyhetene til. Men nå som det bare er to uker til oul, så tenker jeg at vennene våre "fortjener" å vite det, både hvis det går bra og hvis ikke, pluss at det er begrenset hvor fort nyhetene rekker å spre seg på to uker :)
Jeg har også tenkt sånn, og frem til nylig var det bare familie og nære venner som visste det. Etter at jeg var hos legen rundt uke 16 og fikk høre hjertelyden, begynte jeg å dele nyheten med flere. Nå har ryktet begynt å spre seg, men på grunn av en tydelig kul på magen var det bare tidsspørsmål før folk begynte å spørre allikevel:)

Jeg synes det er herlig å dele, og å se gleden våre nærmeste får når de hører at det kommer ett nytt familiemedlem. Ville aldri vært foruten<3

Jeg gidder heller ikke dele :p så har de jo noe å spekulere i. Må fortelle svigers da :) foreldrene mine måtte jeg si det til pga en greie, dermed har jeg litt dårlig samvittighet for svigers :(

Gleder meg til å dele ♡
har to eldre søstre som ikke vet det enda,så de får vite det snart. Så etter oul offentliggjøres det på fb :)

Bare familie, venner og jobben seff. Ikke offentliggjort det på Facebook enda, vet ikke om det kommer dit hell :p

Ja lagt ut på face blir det vertfall ikke, mulig noen venner og familie blir litt snurt, men det får bare være, må ta det når jeg ønsker eller når magen tvinger det frem :D følte det ikke slik med det forrige barne da kunne jeg nesten ikke vente med å fortelle det. Vet ikke hvorfor jeg føler det slik nå..

Her har vi heller ikke delt til hele omverden. Kun min aller nærmeste familie (mor, far og to søsken) som vet det og bestekompis til mannen. er 13+5 idag, og svigerfamilien får vite det neste helg. omverden etter oul 25.02 om alt er bra.
Fortell når du selv føler for det :)

Legger ikke ut på face, men tar det på den gammeldagse måten når vi møter venner etc :) når babyen kommer kan vi kanskje legge ut et bilde :)

Det er ikke mange som vet det og på jobb vet kun sjefen og ei til det. Pga omstendighetene blir det ikke til at jeg legger det ut på face, men det blir nok et bilde av den lille og storesøsteren etter fødsel. Jeg har sagt det til foreldre og søsken og så vet mormor og bestefar det. Og et par venninner. Men frøkna vet det og hun forteller stolt til alle at hun skal bli storesøster hehe men der er ikke farlig at folk får vite det, jeg føler bare ikke for å si det...

Back
Topp