MÅ ha?

msImp

Flørter med forumet
Litt tidlig kanskje å ha dilla på noe, men jeg klarer meg ikke en dag uten kokte egg :S
Sitronfromasj må jeg også ha innimellom.... Håper bare ikke det blir likt som i forrige svangerskap... da lå jeg i hagen å spiste gress :S

Har du fått dilla på noe?
Og hvis du har flere barn, hva var det rareste du hadde dilla på i forrige svangerskap?

Hahaha, spiste du seriøst gress? GenialtMed nr 1 spiste jeg jordbærsnører, var totalt avhengig! Og kanelboller med te MÅTTE jeg ha hver morraMed nr 2 spiste jeg ikke så mye, hadde veldig lite matlyst, men var hekta på smågodt og ISBITER. Knaska mellom 60-80 isbiter pr døgnDenne gangen er jeg hekta på salte ting, og jeg har aldri noengang vært så velig glad i salt??? Grønne oliven, saaalt mat og hockey pulverJauda, rar i grunn.. menne Må ha det, bare  mååååå ha det

Brrrrrr, det iste i tenna når du nevnte at du var avhengi av isbiter :P

Jeg var totalt avhengi av gress...   det var grusomt flaut :P Istedenfor å ligge med popcorn eller chips forann tv'n så lå jeg med ei skål med gress :P Og lovehearts, minst 4 pk hver dag...

Seriøst, jeg ser det for megemoticon  Gress lissom? Lørdagsgodt idag a? Nei, ehm.. Bare en tur ut i hagen litt!He he, ja sambo var så utrolig lei den knaskinga! Knaska og knaska.. Iste ikke i tenna i det hele tatt, var bare så utrolig gooooodtLovehearts ja, mange som bruker det mot sure oppstøt, men jeg får sure oppstøt av de

Haha, jeg ler høyt i stua av dine gress-spising :-) fantastisk! Jeg spiste sitroner forrige svangerskap, masse sitroner. Denne gangen har jeg ingen lyster foreløpig.

Hehehe :) Gress må være det mest orginale jeg har hørt om så langt. 

Her er det sjokomelk! HVER dag!! Må man så må man :)

Back
Topp