MÅ ha sukker

lillemy06

Forelsket i forumet
Jeg klarer ikke la vær. Må ha litt sjokolade hver dag. Det er jo fortsatt et lager etter jul i skapet.
Men når alt er borte, skal jeg begynne et nytt og bedre liv. Kun sukker i helga. Må bare la ver å ha noe i skapet!
 
Må si meg enig.....i skrivende stund svelger jeg siste bit av sjokoladen og svelger den med en slurk kaffe ;):oops::coffee2
 
Jepp, må ha sukker i en eller annen form hver dag.
 
Jeg får i meg altfor lite mat om dagen, føler ikke jeg har tid. (Mannen er borte hele dagen og kvelden, holder på å bygge hus)
Så jeg må ha et lite lager med sjokolade e.l sånn at jeg får i meg litt energi kjapt.. Jeg har støv på hjernen, så hver gang lillegull sover gjør jeg husarbeid istedenfor å spise .. :/
 
Her blir det sjokolade nå og da, jeg rekker ikke sette meg ned og spise når mannen er borte. Den lille tar altfor mye tid! Har begynt å kjøpe smoothie (selv om de er sukkerbomber de også), føler det er litt bedre enn sjokolade :)
 
Her også! Må ha sukker! Spesielt sjokolade. Mmmmmm... Måtte sende mannen på butikken nå fordi vi var tomme. ..
 
Jeg passer alltid på å ha nutrilett i skapet. Sikkert ikke ideelt det heller, men himla lettvint :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp