MÅ bare vise dere!

Hot*Mama

Gift med forumet
Dere er sikkert kjempe leie av og høre om snøkaoset vårt her nede, men MÅ bare vise dere litt, det er jo helt ville tilstander her![;)] 

Under her er altså bilen vår, ser ihvertfall døra der!

Og under her er det ett hus en vei![8|]

Dette er hagen vår da, sjekk all snøen på verandaen til svigers, huset oppforbi, når opp til taket deres![:o]

Vinduet inn til kjøkkenet vårt..

Lillemor har storkosa seg idag da![:D]             Og kjørt traktor med pappa!![:D]

Masssssssssssssssssssssssssssssssse snø[&:] glad eg bor på vestlandet no ja[:D]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Ja, sånn ser det ut her også..
Koselig med snø altså, men ikke når det ikke går ann å gå ut pga det.. [:'(]

Nei nå er vi LEIE!![:'(]

ORIGINAL: LinnHege

oi er jo inne snødd dere[8|] skummelt..

ORIGINAL: skrulletulla

Jeg føler også folk blir lei av snø kaoset vårt,men herregud,det er jo ikke normalt.. hehe (er egentlig lei selv,hvertfall lei av å sitte inne)[:'(][:(] Nå melder de regn og snø og plussgrader,så da blir det jo ganske jævlig,umulig å måke så tung snø[8|][>:] er glad jeg slipper å måke og kan ha bilden inne i garasje huset her vi bor[:)][;)] burde vel egentlig måka balkongen,men æsj.. gidder ikke [8D][:D]

Du foresten,hvor gammel er jenta de? nydelig hun er [:)]

Ja her er snøen så tung allerede at det omtrendt er umulig og brøyte! Hjelpes meg sier jeg bare, åssen skal det blir om det fortsetter med regn/slaps og plussgrader![:o]

Tusen takk![:)] Nå er hun 13mnd, stoor jente![;)][:)]
Og i like måte, gutten din er hærlig!

Oj... Helt utrolig hvor mye snø det har kommet! [&:] [:D]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

Bra, vi dokumenterer dette her[:D]
Søde ingrid i den KULE traktoren[:D]

Hihi..[;)]

ORIGINAL: Cathrine76

Masssssssssssssssssssssssssssssssse snø[&:] glad eg bor på vestlandet no ja[:D]

oida... begynner å bli litt her nå også, men ikke på langt nær deres mengder!
Ikke så ille at det ikke er godt for noe, Jenta deres ser jo meget fornøyd ut [:D]

Blir nesten deppa av å se bildene [:(], jeg vil ha  VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR [:(].
I dag dro svigers til New Zealand og ett vennepar er i Thailand og her sitter jeg [:(]. Noen som vil møte meg på gardemoen?

dokker e no heldi som ikkje har d så ofte da[:D] sånn der mengda har vi vær vinter! d e ille når man må måkke 4-6 gang pr dag førr å i d hele tatt komme sæ nån vei, eller måkke frem biln vær gang du ska til/fra jobb eller butikken!!

æ la ut bilda av biln min tiliere før å etter æ hadde måkka[:)] å da va d KUN take å pansre æ måkka frem førr at biln ikkje sku bli ødelagt. å d tok mæ nestn 2 tima. snøen va ca 150 cm attme biln før æ bynte å måkke...

d aller beste e jo at når vi endeli fikk fjerna all sneen runt biln min, å den va fri, så gikk d 1 dag m konstant snøvær, åsså hadde d snedd 60 cm igjen... denna uka har dem heldivis rødda bort all sneen på veien her, så no går d jo faktisk an å møte en bil utn at den ene må rygge.

her e d no LITT beredskap på sentran, der fotball lag å sånt tar på sæ oppdrag å måkke takan t kjøpesentran.. men dem har ikkje vært helt flink på ene sentre da. der gikk d et svært ras fra take, å et buss skur blei knust i mengdan.. etter søk fra Norsk folkehjelp, så fant dem no ingen heldivis. men d va no ikkje på værken nyhetan eller på vg.no eller dagbladet.no.. sto kun i lokal avisa[:D]

merkeli d der [:-][:D]

OIoioioi! Så mye snø! [:-][:-][:-]
Nå liker jeg snø jeg da, men det der er litt for mye av det gode kan man si.
Nesten litt skummelt!

Vanligvis misunner jeg sørlendingene klimaet deres - men ikke i år....[&:]

Back
Topp