MÅ bare klage!

Frk.Hønemor

Elsker forumet
Jeg er så kvaaaaalm [:'(]

Klarer ikke å stå for lenge for da blir det skikkelig ille. Og tenker jeg på mat brekker jeg meg[X(] Selv om jeg veit så godt at kvalmen blir bedre om jeg får i meg litt mat så er det ikke så lett å tvinge det i seg..

snufs[&o]

æsj, det er ikke noe ålreit[&:]

får tenke at det mest sannsynlig er over om noen få uker[:)]
*trøsteklemmepå*

Ja jeg håper det virkelig gir seg om ikke så lenge. Med første var jeg kvalm til uke 10, med andre var jeg kvalm til rundt 5 mnd, men det var ikke så ekstrem kvalme da..

Takk for trøsteklemmen[:)]

uff[:(] det er ikke noe godt! ha på deg seaband!! begynte med det i går, og det hjalp!! Jeg hadde heldigvis liggende for jeg bruker det på barna når vi kjører lang tur[:)]

Huff, føler med deg! Ikke kjekt å være kvalm nei.. Håper det går seg til igjen fort, og at du slipper å plages så mye..

Jeg er også KVALM. Har begynt å ta Urizal og tar nå 2 tbl morgen og 2 tbl kveld. Har også på meg sea band hele dagen.
Tvinger i meg mat annen hver time. Enten grovt knekkebrød eller saltstenger for å lindre kvalmen og sårhetsfølelsen jeg har i magen. Tar også Gaviscon mot halbrann. Føler jeg har fått det litt bedre i går og i dag og håper det fortsetter slik.
Har oppholdt meg på rommet omtrent hele tiden i ei uke nå og det er ikke noe særlig. Føler meg alene og isolert pga kvalmen, men klarer ikke å være sammen med de andre når kvalmen er på det værste. I går var jeg ikke på rommet en gang på dagen og har greid meg i dag også. Er fremdeles kvalm men ikke værre enn at jeg klarer å eksistere[:D]
Tar du noe for kvalmen din?

Åååå så godt å høre at noen andre klager....
Jeg er også temmelig dårlig og skjønner ikke hvor jeg skal gjøre av meg [:o]
Jeg er kvalm og sliter med magesyre fra jeg står opp til jeg legger meg...kjemper hele tiden for å ikke spy. Hater å spy!
I dag åt jeg rips, men fikk fort beskjed om at det ikke ble godt mottatt..

Skjønner ikke at jeg lærte av mine tidligere svangerskap[&:][8D]

Jeg har prøvd forskjellige ting mot kvalme og halsbrann, men ingenting som har noe særlig virkning..

Vi er nok bare nødt til å holde ut og håpe det gir seg snart[;)]

Klag i vei jenter!!! Kanskje det hjelper litt på, og da er det jo supert!![:)]

Hvis dere føler dere FOR ille, må dere prøve å tenke på hva som gjør dere kvalme!!
Hold ut!!! [:)][:)][:)]

Back
Topp