Lyyyyyyserosa utflod

*fluffymama*

Glad i forumet
Mailykke 2018
Åkei, siden igår har jeg hatt urlite lyserosa utflod når jeg tørker meg. Ubehag i høyre side og i lysken. Jeg tenker jo tusen ting på samme tid. Var på legekontoret nå på morgenen, fikk tatt blodprøve og skal ta ny blodprøve på mandag morgen. Så får man håpe at hcgnivået stiger :)
 
Åkei, siden igår har jeg hatt urlite lyserosa utflod når jeg tørker meg. Ubehag i høyre side og i lysken. Jeg tenker jo tusen ting på samme tid. Var på legekontoret nå på morgenen, fikk tatt blodprøve og skal ta ny blodprøve på mandag morgen. Så får man håpe at hcgnivået stiger :)
Håper det bare er pga hovne slimhinner eller noe - krysser fingrene for at prøven viser en god økning :Heartred
 
Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Krysser fingrene for at det er helt uskyldig.

jeg hadde en svak blødning i uke 8 sist svangerskap, det gikk fint.
 
Håper det bare er uskyldig ❤️ Prøv å ikke tenk og stress for mye med det i helga, plutselig er det mandag og du får tatt ny prøve :)
 
Jeg har hatt både rosa og brun utflod i en uke nå.. Litt hvert dag. Hadde også en liten blødning forrige helg.. Ofte ubehag i høyre side..

Har tatt 2 blodprøver denne uken som viser fin stigning likevel :)
Så har bestemt meg for å slå meg til ro med at det er uskyldig og at den sitter ennå, iallefall frem til TUL eventuelt viser noe annet :rolleyes:

Synes dette var ubeskrivelig skummelt de første dagene, men hører fra flere kanter at det ikke er uvanlig og at alt likevel kan være bra :Heartred
 
Jeg har hatt både rosa og brun utflod i en uke nå.. Litt hvert dag. Hadde også en liten blødning forrige helg.. Ofte ubehag i høyre side..

Har tatt 2 blodprøver denne uken som viser fin stigning likevel :)
Så har bestemt meg for å slå meg til ro med at det er uskyldig og at den sitter ennå, iallefall frem til TUL eventuelt viser noe annet :rolleyes:

Synes dette var ubeskrivelig skummelt de første dagene, men hører fra flere kanter at det ikke er uvanlig og at alt likevel kan være bra :Heartred

Er jo en liten trøst da :Heartred økt utflod igjen her og mensmurring :(
 
Uff skjønner det er tungt :grumpy: krysser fingrene for deg
 
Huff, jeg vil gi deg en klem ❤ får du noe støttebehandling mens du er gravid?

Ikke annet enn blodfortynnende under graviditet. I og med at jeg tror det går feil med dette, så ønsker jeg en ordentlig samtale med legen om hva som evt kan gjøres. Takk for klemmen ❤
 
Sender deg en klem ❤ Håper dette går bra likevel!
 
Back
Topp