Lystgass

EdonaBigMama

Forumet er livet
hvordan fungerte lystgass på dere som valgte det?

Den va en lifesaver!
Men dem satt på høyeste styrken t mæg pga alt gikk så utroli fort, så æg vart veldi fjern å så film i hode mitt å sånn. Va kun sambo som klart å kom igjennom t mæg, men den hjalp skikkeli på rian.
SKA HA neste gang å ja!
(må sies at æg hadd nestn ikke pause mellom hverken åpningsria eller pressrian, så derfor vart d my lustgass som vart inhalert.)

topp! me looove. blir surrete litt likegyldig, og det tok toppen av riene:)

Jeg ble utrolig kvalm av den! brukte den under noen få rier, så jeg hadde ikke no nytte av den! 

Den fungerte bra! Den tok toppen av riene, jeg ble litt fjern og hadde noe å konsentrere meg om [:)] Pusta kanskje inn litt mye, er et par timer der jeg så og si ikke husker noe [:D]

den var digg!

Synes ikke den fungerte i det hele tatt egentlig. Epiduralen derimot....guds gave til kvinnen! Hihi[;)][;)]

Lystgassen fungerte bra i starten, men etterhvert som dryppet ble skrudd opp og det samme med lystgassen ble jeg så omtåket at jeg ikke klarte å bruke den mer og holdt på å dette utav senga. Men den fungerte bra i starten [:D]

ORIGINAL: EdonaLarsen

hvordan fungerte lystgass på dere som valgte det?

Synes det var heeelt jævlig.. Jeg prøvde det EN gang og fikk totalt klaustrofobi av den maska. Aldri mer bruker jeg den.

Ok, dere har sagt nok til at jeg har bestemt meg for å få det [:D][:D][:D][:D]
men jeg håååper jeg ikke blir kvalm, det er noe av det verste jeg vet. og å ha store smerter i tillegg er ikke det beste jeg kan tenke meg [>:]

Klarte ikke å puste i den maska under riene jeg! Mye bedre uten da, men etterpå når de skulle sy derimot da var lystgassen min beste venn[:D] Da pusta jeg inn så mye at jeg hadde sånn skikkelig fylle følelse og trodde jeg var på en lokal pub her[&:] 

Jeg syntes maska var forferdelig og jeg blei skikkelig svimmel og kvalm. Ikke noe for meg hvertfall...

Lystgassen var gull verdt for meg i alle fall! [:)]

åh, nå er jeg usikker [:o]

Den var god ja[:D] Lå med den fra 11:30 til 15:00, ville ikke vært foruten! Nå hadde jeg en veldig fin fødsel, men den ble enda bedre av den tror jeg. Fikk noe å konsentrere meg om, selv da jeg fikk drypp så jeg gikk fra 4cm. til 7cm. på 40 min. Den tok ikke bort smerten, men kunne konse på noe annet... Ble ikke kvalm eller noe, var bare litt rart å puste i den til å begynne med[8D]

ORIGINAL: Xilola

den var digg!

sign funka veldig bra[:)]

Det var heerrlig. [:D] Det lindrer ikke smertene noe særlig, men er ganske deilig likevel. 

ORIGINAL: mariak

Lystgassen var gull verdt for meg i alle fall! [:)]

Var kvalm og spydde i utgangspunktet, og lystgassen gjorde det ikkje akkurat betre[:'(]. Ga meg etter to "trekk"

Fantastisk! Hadde ikke klart meg uten[:)]

Back
Topp