Lystgass ?

Sniker fra oktober :)
Jeg hadde bare lystgass sist, og ønsker å ha det igjen. Funket kjempebra for meg når jeg bare fikk inn pusteteknikken ;)

Sniker fra oktober :)
Jeg hadde bare lystgass sist, og ønsker å ha det igjen. Funket kjempebra for meg når jeg bare fikk inn pusteteknikken ;)
Hadde akupunktur sist og ed, men den stoppa jo opp hele fødselen , og det nekter eg no .. :p tenker meir og meir på lystgass :)

Hadde kun lystgass sist å det hjalp veldig på pustingen. Hvor mye effekten var på selve gassen er uvisst ;)

Prøvde akupunktur først og så gikk jeg over til å bare bruke lystgass. Er ikke sikker på om jeg har lyst til det denne gangen..

Jeg brukte ikke bare lystgass, men jeg startet med bare det. Jeg ble veldig kvalm, og følte meg veldig uvel. Mulig jeg gjorde noe feil altså, men jeg likte ikke lystgassen noe særlig.

Jeg brukte lystgass, fikk akupunktur og spiste isbiter når jeg fikk gutten! :) Akupunktur var ikke til noe hjelp, men isbitene og lystgassen var suveren! :p
Epidural er ikke et alternativ engang for meg, har sett hvor stor nåla er og jeg har nålskrekk til de tusen.

Lystgass var fantastisk .. I tillegg med veldig fokus på pusteteknikk.

Jeg klarte ikke lystgassen.. Likte ikke lukta i maska :p
Så her har det ikke vært noe smertestillende noen av gangene..

Eg syns det er veldig vanskelig , har lyst på full kontroll på kroppen, og det følte eg ikkje at eg hadde med ed sist gang .. Men, samtidig så var eg totalt utslitt av smertene, då var det godt med en pause med ed :p
Takk for tilbakemeldinger jenter ;)

Prøvte lystgass, men ble så kvalm og kastet opp. Så da fikk det bare gå uten.

Hadde både lystgass og epidural sist.. lystgassen hjalp meg veldig under riene.

Fikk ikke til lystgassen med nr en så da fikk jeg fentanyl. Men med nr to klarte jeg meg uten frem til pressriene. Da fikk jeg lystgass og funka kjempe bra!:) så det blir det nok denne gangen også.

Eg spydde uansett fra første rie , så litt spying fra eller til går fint :p
Trur eg skal forsøke det ja ;)

Jeg brukte lystgass, fikk akupunktur og spiste isbiter når jeg fikk gutten! :) Akupunktur var ikke til noe hjelp, men isbitene og lystgassen var suveren! :p
Epidural er ikke et alternativ engang for meg, har sett hvor stor nåla er og jeg har nålskrekk til de tusen.

Tro meg, jeg har også nålskrekk til tusen. Men når det ble så vondt at jeg knapt klarte å puste lenger var den skrekken litt mindre :p

fikk kun lystgass og en paracet under forrige fødsel, gikk fint det;) meen jeg har veldig høy smerteterskel;) denne gangen blir det vel bare akupunktur, siden st olavs har kuttet ut lystgasstilbudet:(

Back
Topp