Lystgass da

Moncabang

Glad i forumet
Noen som prøvde lystgass da??
Prøvde vel en halvtime, men fikk totalt latterkrampe... nesten pinlig.. sambo prøvde oxo, og sammen hadde vi det latterkicket..
hadde en skikkelig morsom periode da.. hehe..
  jordmor kom inn å lurte på hva som skjedde med meg.. huff.. Skikkelig dritings følte jeg meg.. begynnte visst å snakke med skikkelig UTEstemme oxo... hehe..[:D] 
lo meg igjennom riene, selv om det gjorde drit vondt..

Jeg prøvde men fikk ingenting ut av det? Merket ikke noe..!

Var ikke mange draga jeg tok heller da, synes det var litt tungt å puste i den maska akkuratt da, hadde ganske sterke rier da., så pustet ganske raskt..

På KK her i Bergen er det så gammel ventil anlegg at lystgassen kan spre seg rundt på huset, så de bruker den ikke.

Hadde jo vært litt morsomt å se hvordan jordmødrene hadde sett ut i "påvirket" tilstand[:D]

Lystgassen fungerte flott på meg før riene ble for sterke[:)] Mamma og sambo lo bare av meg[:)]

jeg brukte  det . synes det var greit selv om du blir litt rar av det . mannen min og søstra mi synes nok jeg var morsom[:D] men jeg orket ikke puste i den i en hel ri,ble kvalm og svimmel da ...

Jepp, brukte den ja, følte at jeg ble helt dopa, men så lenge de ikke hadde noe annet å tilby så supte jeg begjærlig i meg av denne, fikk i hvertfall slappet av i mellom riene...

Jeg brukte den 1 timen jeg kom inn på fødestuen.
Men så ble smertene så sterke at den ikke funket på meg..
(den hjalp meg da jeg skulle få lokalbedøvelse og epiduralen. Siden jeg har sånn skrekk for sprøyter dopet jeg meg ned med den da de skulle sette den. Ver nesten helt borte og i min egen verden da)[:)]

Lystgass er oppskrytt syns jeg... Funket overhode ikke, så jeg kastet masken i veggen! Ble irritert og beskyldte jordmødrene for å ha gitt meg oksygen istede [:D][:D][:D] hehehe

Jeg brukte lystgass under helke fødselen jeg.. virket ikke så veldig bra nåerriene var som værst eller under pressriene.. men fikk da høre at jeg hadde humøret oppe under hele fødselen[;)]

Jeg brukte ikke, fikk ikke tilbud om det heller... Men prøvde sist og da funka den ikke! (Eller jeg fikk ikke til å bruke den riktig)

Jeg brukte lystgass, det hjalp meg til å fokusere på pustingen gjennom riene. Ellers hadde det lite og ingen effekt. Men fordi jeg kunne fokusere på å puste riktig hjalp det likevel [:)]

Back
Topp